خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش جمعیت هلال احمر استان:

شرکت ۱۵هزار فراگیر در دوره های آموزشی هلال احمر گلستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۱۸۶۴

معاون آموزش وپژوهش جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون 500 دوره آموزشی برگزار شده و بیش از 15 هزار فراگیر در این دوره ها شرکت کرده اند.

به گزارش ایلنای گلستان، عبدالحسین رحیمی درجمع خبرنگاران اظهارکرد: برگزاری دوره های آموزشی همگانی برای افزایش آگاهی های افراد جامعه در مواجهه با موقعیت ها و حوادث مختلف رسالت و جزو وظایف هلال احمر است، از این رو جمعیت هلال احمر در طول سال آموزش های همگانی را برای عموم مردم و در مکان ها و اقشار و مشاغل مختلف برگزاری می کند.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر گلستان افزود: در 9 ماهه سال جاری 430 دوره آموزشی کمک های اولیه و مهارت های پایه داوطلبی با 8 هزار و 198 فراگیر و برای 9 هزار 151 نفر آموزش های آمادگی در مخاطرات از جمله اقدامات قبل، حین و پیش از زلزله و سیل در مدارس، خانه های هلال و اماکن عمومی برگزار شده است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به نیاز استان به نیروی انسانی ماهر و آمادگی برای پاسخگویی مناسب در زمان حوادث و سوانح، از میان پذیرفته شدگان در دوره های کمکهای اولیه و داوطلبی، 38 دوره مقدماتی امدادونجات برای 562 فراگیر علاقمند اجرا شده است.

رحیمی بیان کرد: از ابتدای سال 31 دوره تخصصی امداد و تخصصی نجات با موضوعاتی از قبیل پیش بیمارستانی، جاده، کوهستان و سیلاب برای 569 فراگیر برگزار شده است.

گفتنی است هلال احمر استان در تمام شهرستان ها آمادگی لازم برای برگزاری دوره های آموزشی برای تمام سنین و با توجه به نیاز افراد دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز