خبرگزاری کار ایران

باغ‌ موزه دفاع‌ مقدس به پروژه‌ای ملی تبدیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۱۱۰۴

سخنگوی شورای شهر مشهد گفت: خراسان به‌رغم فاصله‌ای که به لحاظ جغرافیایی با جبهه‌های جنگ داشت، شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کرده و لذا شایسته‌ است که باغ‌ موزه مشهد، باغ‌ موزه‌ای ملی و در خور شان و جایگاه مشهد باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو با اشاره به نشست اخیر رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر مشهد با سردار کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و همچنین سردار یوسفعلی‌زاده، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی، اظهارکرد: تمامی افراد جامعه باید در برابر حفظ ارزش‌های شهدا و ایثارگران احساس مسئولیت داشته باشند چرا که امروز هر چه داریم را مدیون و مرهون این عزیزان می‌دانیم.

وی با بیان اینکه بنیاد حفظ آثار، نقش بسیار پررنگی در ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد دارد، گفت: یکی از مخاطبان اصلی این نگاه و رویکرد، نسل جوان است؛ امروز آشنایی نسل جوان با فرهنگ شهید و شهادت یکی از وظایف مهم مسئولان است.

سخنگوی شورای شهر مشهد افزود: یکی از محورهای جلسه مذکور، تبدیل شدن باغ‌موزه دفاع مقدس مشهد به باغ‌موزه‌ای ملی است؛ دلاورمردان بسیاری از خراسان بزرگ برای اعتلاء نام ایران و انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی جان‌فشانی کرده‌اند.

حاجی‌بگلو خاطرنشان کرد: خراسان، شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کرده و شایسته‌ است که باغ‌موزه مشهدمقدس، باغ‌موزه‌ای ملی و در خور شان و جایگاه مشهدالرضا(ع) باشد.

وی از همراهی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور برای تحقق این مهم خبرداد و گفت: شورای ششم و مدیریت شهری در این دوره، حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را رسالت و وظیفه خود می‌داند و هرگونه تعامل و همراهی را در این مسیر خواهد داشت.

وی افزود: جلسات مشترک با مدیران حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ادامه خواهد داشت و امیدواریم هرچه زودتر این باغ‌موزه تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز