خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد:

انتخاب یک مدیر دهه هفتادی از جمله رویش های انقلاب است

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۰۲۵۹

عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد گفت: بسیار خوشحالم که یک جوان دهه هفتادی در مجموعه "شرکت تات" حضور پیدا کرده که این اتفاق مبارک نشان از رویش های انقلاب است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مجید طهوریان عسکری در آیین تکریم و معارفه شهردار منطقه سه و مدیر عامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد که با حضور شهردار ، اعضای شورای شهر مشهد و مدیران شهری مشهد برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما پس از ۴۰ سال بالاخره رویش های جدیدی در عرصه توسعه زمینه های مختلف این نور الهی تحت عنوان انقلاب اسلامی دارد.

وی افزود: این تحول و ایجاد اقدامات شگفت انگیز در مسیر تمدن سازی این انقلاب به دست جوانان رقم خواهد خورد؛ جوانانی که بی شک بایستی از تجربه افراد پخته، کارامد، کار بلد و کارکشته استفاده کنند تا رویش ها بارورتر شوند و درخت انقلاب را به آنچه که نگاه مبنایی آن در فرصت گام دوم انقلاب است، برساند.

وی ادامه داد: بسیار خوشحالم که امروز همکاران من در مجموعه شهرداری این احساس را دارند که اگر از اصول مدارج علمی و سازمانی رشد کنند، بالای سر آنان سقف شیشه ای وجود ندارد که نتوانند رشد کنند.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد بیان کرد: ‌همه همکاران ما در مجموعه شهرداری مشهد حتما می توانند برای آینده این ابر سازمان فکرهای جدی و برنامه داشته باشند و این فرصت برای همه فراهم است.

طهوریان عسکری خاطرنشان کرد: منطقه سه پایگاه مهم ارتباط انسانی با عالم دارد؛ ایستگاه راه آهن، دو کریدور ورودی شهر مشهد یکی جاده رسالت ودیگری جاده کلات از جمله فرصت های این منطقه است.

وی اضافه کرد: میزان رشد در مناطق حاشیه ای مخصوصا منطقه سه کم است، خواهش ما این است که به این منطقه توجه ویژه شود. منطقه سه نیازمند شگفت آفرینی جدید و جدی دارد.

عضو هیئت رییسه شورای شهر مشهد گفت: همچنین بسیار خوشحالم که یک جوان دهه هفتادی در مجموعه شرکت تات حضور پیدا کرده که اتفاق مبارک رویش های انقلاب است.

روز گذشته سیدعبدالله ارجائی، شهردار مشهد، طی حکمی سیدجلال‌الدین حسینی واعظ را به سمت مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی منصوب کرده بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز