خبرگزاری کار ایران

در چهارمین جشنواره حسنات صورت گرفت:

ارسال بیش از ۸۵۰ اثر از هنرمندان ۸۰ شهر کشور جهان

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۴۴

بنا بر اعلام دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه اصفهان بیش از ۸۵۰ اثر از فیلم‌سازان و هنرمندان بیش از ۸۰ شهر کشور به دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان ارسال شد.

ایلنا: بنا بر اعلام دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه اصفهان بیش از ۸۵۰ اثر از فیلم‌سازان و هنرمندان بیش از ۸۰ شهر کشور به دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان ارسال شد.
به گزارش ایلنا از اصفهان، فراخوان عمومی چهارمین این جشنواره از ۲۳ مهر ماه سال جاری در سراسر کشور اعلام شد و علاقمندان توانستند نسبت به ثبت آثار خود در سامانه ثبت‌نام آثار جشنواره چهارم اقدام کنند.
بنا بر اعلام دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان از زمان اعلام فراخوان عمومی این جشنواره تا آخرین مهلت ثبت نام آثار بیش از ۸۵۰ اثر در بخش‌های مختلف داستانی، مستند، فیلم‌نامه و تیزر به دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان ارسال شده است.
از این تعداد اثر ارسال شده ۴۰۰ اثر در بخش داستانی، ۲۸۰ اثر در بخش فیلم‌نامه و ۱۷۵ اثر نیز در بخش مستند به دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان ارسال شده است.
حضور هنرمندانی از ۳۱ استان و ۸۰ شهر کشور در این دور از جشنواره حسنات در نوع خود جالب توجه است که در این میان هنرمندان تهران، اصفهان و اردبیل پیشتاز ارسال آثار بخش داستانی، هنرمندان تهران، خوزستان، اصفهان و خراسان رضوی پیشتاز بخش مستند و هنرمندان تهران، اصفهان، اراک و بابل نیز بیشترین اثر را در بخش فیلم‌نامه به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرده‌اند.
ارسال آثار هنرمندان فعال در مراکز انجمن سینماگران جوان، سازمان سینمای سوره، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سینمای انقلاب و دفاع مقدس، مؤسسات آزاد تصویری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و حوزه‌های هنری سراسر کشور در چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات نیز در نوع خود نسبت به سال‌های گذشته با رشد خوبی مواجه بوده است.
بنا بر اعلام دبیرخانه این جشنواره در روزهای پایانی آخرین مهلت ارسال آثار به صورت میانگین روزانه ۴۰ هنرمند برای ثبت اثر خود در سامانه ثبت‌نامی این جشنواره اقدام می‌کردند که این افراد همچنان درخواست‌های مکرر خود را برای ثبت نام آثار خود به دبیرخانه این جشنواره اعلام می‌کنند.
هنرمندان ۳۰ تا ۴۰ ساله بیشترین بازه سنی هنرمندان شرکت کننده در این جشنواره به خود اختصاص داده‌اند و ارسال آثار هنرمندان ۷۳ و ۱۴ ساله نیز به دبیرخانه این جشنواره در نوع خود جالب توجه بوده است.
چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان با موضوع احسان و نیکوکاری از تاریخ ۱۱ تا ۱۴ اسفند ماه برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز