خبرگزاری کار ایران

عضوکمیسیون عمران شهری شورای شهر بندرعباس تاکیدکرد؛

باید اجرای برنامه ها و طرح های شهری برمبنای پژوهش و مطالعه باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۶۲۲

عضوکمیسیون عمران ،حمل ونقل وترافیک شهری شورای شهربندرعباس گفت: پیمانکاران بازوان شهرداری در اجرای پروژه های شهری هستند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، احمد کناری نژاد در جلسه کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورا،با قدردانی از تلاش پیمانکاران شهرداری تصریح کرد: باید با یک برنامه ریزی بتوانیم مشکلات آنان را برطرف کنیم.

 عضوکمیسیون عمران ،حمل و نقل و ترافیک شهری شورای شهربندرعباس درادامه با تاکید برانجام تمام فعالیت ها برمبنای پژوهش و مطالعه افزود: فعالیت های بدون پژوهش و مطالعه اقدام بسیار اشتباهی است که موجب هدر رفت منابع مالی شهرداری می شود.یکی از پروژه های شهری که بدون مطالعه و پژوهش اجراشده پروژه کوهستان پارک پنجه علی است.

 کناری نژاد در ادامه با اشاره به افزایش حوادث رانندگی در سطح شهربندرعباس، اظهار کرد: یکی از تبعات زندگی شهری و استفاده از خودروها، آسیب ها، خسارات و تلفات جانی و مالی ناشی از آن است.

وی ادامه داد: ازیک سو این حوادث،خساراتی به زیرساخت ها و وسایل نقلیه وارد می کند و از سوی دیگر، تلفات انسانی ناشی از این حوادث تاثیر روانی، اقتصادی و اجتماعی بر خانواده و سطح جامعه پیرامونی فرد می گذارد.

وی در پایان گفت: باید با ارائه آموزش های مختلف در حوزه حمل ونقل و ترافیک به شهروندان ازافزایش حوادث رانندگی در سطح شهر جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز