خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

هرگونه افزایش قیمت نان سنگک در ارومیه تخلف است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۵۸۰

رئیس اتحادیه نانوایان ارومیه گفت: قیمت نان سنگک در ارومیه افزایش نیافته است وهرگونه افزایش قیمت در عرضه نان سنگگ تخلف است.

الله وردی حسن زاده در گفت و گو با ایلنا، در اشاره به انتشار اخباری مبنی بر افزایش قیمت نان سنگک در فضای مجازی کفت: هیچ گونه تصمیم و مصوبه ای برای افزایش قیمت نان سنگگ اعلام نشده و هرگونه افزایش قیمت تخلف است.

وی با اشاره به اینکه هیچ تغییری در میزان سهمیه آرد نانوایان نیز وجود ندارد، تصریح کرد: دو نوع نان سنگگ در ارومیه عرضه می شود که که  سنگگ یارانه ای نوع یک به قیمت ۱۵۰۰تومان و سنگگ یارانه ای نوع ۲ به قیمت ۲۴۰۰تومان است.

وی افزود: هرگونه افزایش قیمت نان سنگک بالاتر از نرخ مصوب غیر قانونی است شهروندان می‌توانند تخلف نانوایان را به سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.

مشاهدات میدانی خبرنگار ایلنا حاکی از افزایش قیمت  ۱۰۰۰الی ۲۰۰۰ تومانی نان سنگک توسط نانوایان ارومیه است.

در این ارتباط تعدادی از شهروندان ارومیه در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، به افزایش روزانه قیمت نان سنگک در ارومیه اشاره کرده و گفتند: این افزایش قیمت نسبت به محل زندگی از ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان در تغییر بوده و نانوایان برخورد مناسبی با معترضین به افزایش قیمت نان نداشتند و در جواب اعتراض شهروندان از فروش نان به آنها خودداری کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز