خبرگزاری کار ایران

مدیرکل محیط زیست استان:

طرح کهاب در تمام جایگاه‌های سوخت قزوین تکمیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۰۰۱

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: از دستگاه‌های دولتی درخواست داریم تکمیل طرح کهاب در تمام جایگاه‌های توزیع سوخت و همچنین افزایش میزان توزیع سوخت یورو چهار در جایگاه‌های سوخت صورت پذیرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان، مهران شنتیائی در کارگروه مقابله با پدیده گرد و غبار و پیشگیری از آلودگی هوا در استان با اشاره به اهداف قانون هوای پاک گفت:  قانون هوای پاک دارای 34 ماده است که در آن دستگاه‌های اجرایی کشور ازجمله وزارت کشور، وزارت نفت، وزارت نیرو، نیروی انتظامی، شهرداری و صدا و سیما را مکلف کرده است که هر یک به‌ تناسب وظایف خود، اقداماتی را برای کنترل آلودگی هوا کشور انجام دهند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین به موضوع طرح کهاب و توزیع سوخت یورو چهار در استان نیز اشاره کرد و تصریح کرد: طرح کهاب طرحی برای صرفه‌جویی اقتصادی در مصرف سوخت با اهداف زیست‌محیطی پایه‌گذاری شده‌ است.

شنتیائی تاکید کرد: اخذ معاینه فنی موتورخانه‌ها با استفاده از توانمندی شرکت‌های بومی شناسایی شده توسط ادارات دولتی در اجرای ماده ۱۷ قانون هوای پاک، انجام معاینه فنی خودروها مطابق ماده 6 قانون هوای پاک، جایگزینی و تغییر سوخت مایع به سوخت پاک در صنایع  و انجام مطالعات ارزیابی اثرات زیست محیطی قبل از اجرای پروژه‌های عمرانی توسط دستگاه‌های اجرایی ضرورت دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز