خبرگزاری کار ایران

معاون محیط زیست استان:

کارگاه مدیریت راهبردی آب و چالش‌های مربوطه در قزوین برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۸۱۴

سرپرست معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین از برگزاری کارگاه مدیریت راهبردی آب و چالش‌های پیش رو در حوزه آبخیز دشت قزوین در با حضور کارشناسان محیط زیست و نمایندگان دستگاه‌های متولی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان، محمد علی ظهیری گفت: در راستای حفظ و صیانت از منابع ارزشمند آب، کارگاه مدیریت راهبردی آب و چالش‌های پیش رو در حوزه آبخیز دشت قزوین با حضور نمایندگان دستگاه‌های مرتبط در حوزه آب و کارشناسان حفاظت محیط زیست استان قزوین در محل شرکت نستله برگزار شد.

سرپرست معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین تصریح کرد: در این کارگاه آموزشی، گزارش اقدامات انجام شده در خصوص مدیریت مصرف و حفظ آب از تولید ماده اولیه تا دستیابی به محصول در این شرکت به‌عنوان تجارب حاصل از طرح مدیریت راهبردی آب به اشتراک و بحث گذاشته شد.

ظهیری گفت:  ورود آلاینده‌های مختلف شیمیایی، بیولوژیکی، آلی، فاضلاب‌ها و زهاب‌های کشاورزی به محیط‌های آبی از جمله معضلات حوزه آب محسوب می‌شود؛  لذا مدیریت یکپارچه منابع آب در کشور امری ضروری بوده و پیاده‌ سازی این مدیریت نیازمند برنامه‌ریزی مستمر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز