خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار قزوین عنوان کرد:

استفاده از مجازات جایگزین حبس برای کمک به معتادان بهبود یافته در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۲۴۷

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: می‌توان از مجازات جایگزین حبس برای کمک به معتادان استفاده کرد و با همکاری قضات در این زمینه بخشی از نیازهای مالی کمک ماده 16 تامین می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی در جلسه کمیته توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد برای بررسی وضعیت اشتغال معتادان بهبود یافته که در دفتر معاون سیاسی استاندار برگزار شد، گفت: فراهم کردن زمینه اشتغال برای معتادان بهبود یافته از اهمیت بالایی برخوردار است و ضمن بازگشت آن‌ها به آغوش خانواده مانع از گرایش مجدد به مواد مخدر می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین ادامه داد: برای فعال شدن معتادان بهبود یافته لازم است شرایط جسمی و روانی آن‌ها برای کار فراهم شود تا با انگیزه به فعالیت بپردازند.

وی عنوان کرد: برای داشتن برنامه ریزی منطقی برای آموزش و اشتغال معتادان بهبود یافته به اطلاعات جامعی از این افراد نیاز داریم.

این مسئول ادامه داد: برای تحقق اشتغال معتادان بهبود یافته لازم است دفتر شهری استانداری از ظرفیت شهرداری‌ها برای کمک به این امر استفاده کند؛ چرا که وجود اعتیاد در سطح شهر چهره نامناسبی را ایجاد می‌کند.

وی بیان کرد: لازم است برای اشتغال 115 معتاد بهبود یافته برنامه ریزی کنیم و در این زمینه می‌توان از واحدهای صنعتی و توزیع شهرستانی کمک گرفت.

حبیبی گفت: می‌توان با هدایت فعالیت سمن‌ها در پیشگیری از اعتیاد به نتایج مطلوب‌تری رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز