خبرگزاری کار ایران

سردار اشتری:

کویر ایران پهپادی پایش می شود/مبارزه جدی پلیس در مسیر ترانزیت مواد مخدر

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۲۰۴

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر تقویت امکانات و فناوری‌های نوین ناجا برای بهبود نظم و امنیت گفت: پایش پهپادی و کنترل بیشتر مسیر ترانزیت مواد مخدر در کویر انجام می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، سردار حسین اشتری صبح امروز در جریان سفر خود به این استان با تاکید بر لزوم افزایش بیشتر امنیت کویر ایران اظهار داشت: در این سفر با حضور فرماندهان انتظامی استان‌های خراسان رضوی، کرمان، سیستان و بلوچستان و تعدادی از مدیران و فرماندهان تکاور منطقه کویر، نشستی برای بررسی افزایش بیشتر امنیت کویر برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه استان یزد در مبارزه با ترانزیت مواد مخدر خوش درخشیده و از امنیت مطلوبی هم برخوردار است افزود: یزد به واسطه موقعیت جغرافیایی محل تردد خودروهای حامل مواد مخدر از شرق کشور است که با برنامه ریزی‌های پیش رو، اقدامات ناجا در این حوزه بهتر می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی کشور تقویت و افزایش امکانات ناجا را از دیگر اقدامات در دستور کار دانست و گفت: پایش پهپادی و کنترل بیش از پیش مسیر ترانزیت مواد مخدر نقش مهمی در مقابله شدیدتر و مبارزه همه جانبه‌تر با سوداگران مرگ ایفا می‌کند که این مهم به جدیت اجرایی می شود.

سردار اشتری با بیان اینکه افزایش کشفیات نیروی انتظامی طی شش ماه نخست امسال مطلوب بوده به ویژه که در راستای شناسایی باندهای مواد مخدر و انهدام آن ها تلاش های زیادی شده اظهار داشت: دستاوردهای خوبی در این مدت کسب شده و امیدواریم با برنامه‌ریزی خوب بین استانها و منطقه کویری ایران با استفاده از تجهیزات روز و پایش مستمر تصویری کویر، دستاوردهای بیشتری را کسب کنیم.

به گزارش ایلنا، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران صبح امروز به منظور بازدید از دستاورد‌های ناجا در استان یزد و جلسه مشترک با فرماندهان انتظامی استان‌های یزد، خراسان رضوی، کرمان، سیستان و بلوچستان، اصفهان به یزد سفر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز