خبرگزاری کار ایران

روند روبه رشد طرح نسخه نویسی الکترونیک در مراکز بهداشت روستایی لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۳۲۲۰

مدیرکل بیمه سلامت استان لرستان از روند روبه رشد  و مطلوب طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک در مراکز بهداشت روستایی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان لرستان، شاهدخت فتحی بیرانوند مدیرکل بیمه سلامت استان به همراه حسن دالوند رئیس اداره نظارت و ارزشیابی این اداره در بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت روستایی چمسنگر از بخش توابع سپیددشت، گفت: طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک در مراکز بهداشت روستایی استان، روند روبه رشد و مطلوبی دارد.

وی ادامه داد:  بررسی روند برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع در استان به خوبی پیش رفته و با توجه به اینکه از خردادماه  سالجاری چاپ دفاتر روستایی متوقف شده، طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک در مراکز بهداشت روستایی استان پیشرفت قابل توجهی در استان دارد.

مدیرکل بیمه سلامت استان لرستان بیان کرد: بازرسان این اداره کل مرتبا از مراکز روستایی بازدید و در صورت مشکل آن را اطلاع و در سریعترین زمان ممکن رفع خواهد کرد.

وی  با اشاره به لزوم استفاده از سربرگ در مراکز خدمات بهداشتی روستایی، اظهار کرد:  با توجه به کاهش کاربرد دفترچه بیمه سلامت و متوقف شدن چاپ دفترچه های کاغذی،پزشکان روستایی می‌توانند در صورت قطعی اینترنت و عدم دسترسی به سامانه نسخه نویسی،  دارو  خود را در سربرگ مراکز تجویز کنند.

فتحی بیرانوند اضافه کرد: یشترین مشکل خانه‌های بهداشت، عدم تجهیز آزمایشگاه‌های این مراکز است که برای انجام آزمایش و ارائه نتیجه آن با توجه به فاصله زمانی باید این مراکز تجهیز شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز