خبرگزاری کار ایران

تأکید معاون فرماندار خمام بر پیگیری‌ اجرای پروژه لایروبی رودخانه‌ها و فاضلاب شهر

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۵۹۳

معاون فرماندار خمام با اشاره به لزوم پیگیری های مستمر و فوری متولیان امر در اجرای پروژه لایروبی رودخانه ها و انهار شهرستان و طرح فاضلاب بهداشتی شهر خمام؛ خواستار ایجاد آمادگی واعمال تمهیدات لازم توسط ادارات عضو ستاد بحران در راستای مقابله با حوادث و بلایای طبیعی شد.

به گزارش ایلنا از خمام، اولین جلسه کمسیون عمران ،کارگروه حفاری‌های غیر مجاز و مدیریت و حفاظت از منابع آبی شهرستان خمام به ریاست معاونت فرمانداری برگزار شد.

رضا حیدری معاون فرماندار خمام ضمن  گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا به اقدامات اساسی و چشمگیر دولت سیزدهم در سیاست های داخلی و خارجی اشاره و ادامه روند را در جهت بهبود شرایط اقتصادی کشور و حل معضلات معیشتی مردم در مسیر  گام دوم انقلاب  موثر دانست.

در ادامه جلسه وی با اشاره به لزوم پیگیری های  مستمر و فوری متولیان امر در اجرای پروژه لایروبی رودخانه ها و انهار شهرستان و  طرح فاضلاب بهداشتی شهر خمام؛ خواستار  ایجاد  آمادگی واعمال  تمهیدات لازم توسط  ادارات عضو ستاد بحران در راستای مقابله با حوادث و بلایای طبیعی  شد.

حیدری به منظور  جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های دولتی؛ ایجاد  هماهنگی بین ادارات  قبل از اقدام به   حفاری ها در محدوده شهر و روستا ها را امری ضروری دانست .

در پایان معاون فرماندار خمام با بیان اینکه ما  می توانیم و باور داریم  علی رغم فشارهای وارده به کشور به جهت تحریم های ظالمانه دشمنان و معاندان نظام؛ تنها با تلاش مضاعف و حضور در میدان کار و فعالیت؛خدمات رسانی به مردم ولایت مدار شهرستان خمام با کیفیت هر چه بهتر ودر مسیر  مطلوب رشد و پیشرفت شهرستان قدم خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز