خبرگزاری کار ایران

مدیر کل دامپزشکی آذربایجان شرقی:

خدمات دامپزشکی در دور‌ترین نقاط آذربایجان شرقی به راحتی قابل دسترس است

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۱۶

خدماترسانی به دوردست‌ترین روستا‌ها، صیانت از سرمایههای دامی و کمک به اقتصاد دامپروری از طریق کاهش هزینههای درمانی دامداران که غالباً قشر محروم جامعه هستند از افتخارات مجموعه دامپزشکی است.

ایلنا: مدیر کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: خدمات دامپزشکی در دور‌ترین نقاط آذربایجان شرقی به راحتی قابل دسترس است.
به گزارش خبرنگار ایلنا بهراد زندیه در جمع دامداران روستای گویجه قلعه افزود: خدماترسانی به دوردست‌ترین روستا‌ها، صیانت از سرمایههای دامی و کمک به اقتصاد دامپروری از طریق کاهش هزینههای درمانی دامداران که غالباً قشر محروم جامعه هستند از افتخارات مجموعه دامپزشکی است.
وی در جلسه بررسی مشکلات دامداران روستاهای منطقه چاراویماق که با حضور نماینده، فرماندار و رئیس سازمان جهاد کشاورزی دراین روستا اظهار داشت: دامپزشکی پیشرفتهای قابل توجهی در حفظ و حراست از سرمایه‌های دامی و ارتقا بهداشت عمومی جامعه داشته و امروزه شاهد آن هستیم که خدمات گیرندگان دامپزشکی در دور‌ترین نقاط استان براحتی از این خدمات استفاده می‌نمایند.
زندیه با بیان اینکه دامپزشکی از جمله ارگانهایی است که به دلیل وظایف ذاتی به سراغ محروم‌ترین اقشار جامعه می‌رود و خدمات خود را در دور افتاده‌ترین مناطق ارائه می‌دهد تاکید نمود: دامپزشکی پیشرفتهای قابل توجهی را بعد از پیروزی انقلاب در حفظ وحراست از سرمایه‌های دامی و ارتقا بهداشت عمومی جامعه داشته و امروزه شاهد آن هستیم که خدمات گیرندگان دامپزشکی در دور‌ترین نقاط استان نیز براحتی از این خدمات استفاده می‌نمایند.
وی گفت: در حال حاضر هیچگونه کمبودی در واکسن و دارو نداریم و دامداران می‌توانند با مراجعه به بخش دولتی و خصوصی از این امکانات بهره‌مند شوند.
افزودنی است روستای گویجه قلعه جنوبی‌ترین روستای شهرستان چاراویماق و هم مرز با شهرستان تکاب آذربایجان غربی بوده و شغل غالب مردم روستا دامداری و جمعیت دام کوچک این روستا بیش از ۱۴هزار راس است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز