خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان خبر داد؛

احتمال بازگشایی مدارس اصفهان بعد از مهرماه/ مصوبات ستاد ملی کرونا ملاک بازگشایی مدارس است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۳۳۱

استاندار اصفهان گفت: ملاک عمل در خصوص بازگشایی مدارس استان تنها مصوبات ستاد ملی کروناست، ولی زمان احتمالی بازگشایی مدارس به صورت حضوری ممکن است چند ماه بعد از اول مهر باشد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، عباس رضایی در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: دیدگاه های متناقض و متعددی در زمینه بازگشایی مدارس در ابتدای مهر، وجود دارد و ملاک عمل در استان مصوبات ستاد ملی کروناست، که کارشناسی ترین تصمیم در این خصوص است.

وی افزود: ملاک عمل در خصوص بازگشایی مدارس استان در اول مهر با وجود موافقان و مخالفان زیاد، تنها مصوبات ستاد ملی کروناست و بنابر این مصوبات آغاز سال تحصیلی از اول مهر خواهد بود، ولی زمان احتمالی بازگشایی مدارس به صورت حضوری ممکن است چند ماه بعد از اول مهر باشد.

وی ادامه داد: به هیچ عنوان نباید برای خانواده ها نگرانی ایجاد کرد و مردم مطمئن باشندکه آموزش و پروش سلامت فرزندانشان را در راس برنامه ریزی ها قرار داده است.

در این جلسه استاندار اصفهان به عنوان رییس شورای آموزش و پرورش استان از محمد جواد مهدیان رتبه ۳ علوم تجربی، دانیال منتظری رتبه ۵ زبان انگلیسی، محمد جواد احمدپور رتبه ۷ ریاضی، و آوا فاضلی رتبه ۹ علوم تجربی در کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ تجلیل کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز