خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

افزایش تعداد بیماران کرونایی در استان کرمانشاه نگران‌ کننده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۲۰۹

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در موج پنجم کرونا از لحاظ تعداد، سرعت و قدرت سرایت بیماری رکوردهای قبلی شکسته شده و افزایش تعداد بیماران در استان نگران کننده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، محمودرضا مرادی در مراسم بهره برداری و پذیرش بیماران کووید ۱۹ در بیمارستان سیار فوق تخصصی ۱۲۸ تخت خوابی دفاع زیستی نیروی زمینی سپاه در کرمانشاه افزود: راه اندازی این بیمارستان نگرانی ما را برای روزهای آینده کم کرد. 

وی اضافه کرد: از همکاری‌های بهداری نیروی زمینی سپاه در بحران های مختلف تشکر می کنم،  حضور این عزیزان باعث شد احساس تنهایی نکنیم و مامنی برای پشتیبانی داشته باشیم.

وی افزود: در چهار موج قبلی با همکاری همگان خوشبختانه بیماری پشت درهای بیمارستان نماند و به خوبی مدیریت شد.

مردای اضافه کرد: تخت های بیمارستانی و وجود فضا برای بستری کردن بیمار بسیار مهم است و این بیمارستان نقش مهمی در تامین تخت های حال حاضر دارد.

وی تاکید کرد: هر تخت فقط از نظر فیزیکی قابل ارزیابی نیست بلکه نیروی انسانی آن بسیار مهم است و عوامل متعددی دست به دست‌ هم می دهد.

وی اظهار داشت: بیمارستان سیار سپاه یک بیمارستان کامل و مهم است و از لحاظ فیزیکی، ارتفاع مناسب، تخت کافی و مجهز، اتاق های عمل، امکانات تأسیساتی و تشخیصی بسیار خوب، نگرانی های ما را برای روزهای آینده کم می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز