خبرگزاری کار ایران

درب "آرامستان‌" استان کرمانشاه از فردا بسته می‌ شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۸۹۲

دبیر ستاد مقابله با کرونا شهرداری کرمانشاه از بسته شدن درب‌های آرامستان های کرمانشاه از فردا (24 مرداد) خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، رضا دوستی با اشاره به اوج گیری موج جدید کرونا در کشور و استان و لزوم قطع زنجیره انتقال این ویروس، گفت: در همین راستا از فردا درب های آرامستان کرمانشاه بسته می شود.

وی افزود: از فردا (یکشنبه) از ورود افراد به آرامستان جلوگیری خواهد شد و از مردم می خواهیم در این زمینه همکاری داشته باشند.

دوستی گفت: این اقدامات صرفا برای حفظ جان و سلامت مردم است و برای اینکه افراد بیشتری جان خود را از دست ندهند.

این مسئول گفت: با توجه به بسته شدن درب آرامستان های کرمانشاه، جهت برگزاری مراسم تدفین حداکثر 15 نفر از همراهان متوفی می توانند در آرامستان حضور یابند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا شهرداری کرمانشاه افزود: جهت رفاه حال همراهان سالخورده و بیمار هم سه خودرو در نظر گرفته شده که در محوط آرامستان فعالیت خواهند داشت.

دوستی گفت: موج جدید کرونا شوخی بردار نیست و متاسفانه این سویه جدید "دلتا" که سویه غالب در این موج جدید است قدرت انتقال بالایی دارد و هرچه بتوانیم مانع تجمعات و ازدحام شویم، قطعا در پیشگیری از شیوع این موج جدید موثر خواهد بود.

وی از مردم خواست برای حفظ جان و سلامت خودشان از مراجعه به آرامستان ها جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز