خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان خبر داد؛

تشکیل 126 پرونده برای متخلفان صید و شکار در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۰۹۹

فرمانده یگان محیط زیست استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۴۶ متخلف شکار، صید، تخریب، آلودگی و تعلیق غیرمجاز در استان شناسایی و برای متخلفان 126 پرونده تنظیم و به مراجع قضائی ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی محیط زیست استان، مهدی طاهری گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۴۶متخلف شکار، صید، تخریب، آلودگی و تعلیق غیرمجاز در استان شناسایی و ۱۲۶ پرونده تخلف برای متخلفان تنظیم و به دستگاه قضائی استان قزوین ارسال شده است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین تصریح کرد: از این افراد ۲۰ قبضه سلاح شکاری و جنگی غیرمجاز و ۲۴ قبضه سلاح شکاری مجاز کشف و ضبط شده است.

وی عنوان کرد: حوزه تخلفات این افراد در زمینه شکار غیرمجاز پرندگان، زنده گیری پرندگان، شروع به شکار، خرید و فروش حیات وحش به صورت زنده و غیر زنده، آلودگی‌های محیط زیست و تخریب و تعلیف غیرمجاز دام بوده است.

این مسئول اضافه کرد: از این افراد متخلف ۳۰۰ مورد وسایل شکار و صید مانند تور زنده گیری، فشنگ، خودرو و غیره کشف و ضبط و به مراجع ذیربط تحویل شده است.

طاهری گفت: وظیفه محیط بانان و یگان محیط زیست بیشتر در حوزه پیشگیری است و در این زمینه محیط بانان به صورت شبانه روزی در کلیه مناطق به ویژه در مناطق تحت کنترل حضور داشته و به پایش، گشت زنی و کنترل مناطق می‌پردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز