خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

بیش از ۹۵ درصد اصناف قزوین با ستاد کرونا همکاری کردند/ ماندگاری همراهی کسبه در تاریخ و ذهن مردم

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۶۶۹

جانشین ستاد کرونای استان قزوین گفت: در محدودیت‌های کرونایی این هفته اصناف، بازاریان و کسبه استان بیش از ۹۵ درصد همکاری داشته و بیش از ۳۵ هزار واحد صنفی فعالیت خود را تعطیل کردند.

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به اینکه اصناف استان در رعایت مصوبات ستاد کرونا همکاری کامل داشتند گفت: بازار، اتحادیه و اصناف از جمله حوزه‌هایی بودند که در طی ۱۸ ماه گذشته همیشه در کنار ستاد کرونا بوده و به مصوبات پای بند بودند.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین ادامه داد: در پیک پنجم کرونا مقوب شد که ادارات، بانک‌ها و اصناف تعطیل بوده و ترددها نیز محدود و نزدیک به ممنوع شود و براساس ارزیابی‌های ستاد بیش از ۹۵ درصد اصناف و بازار نسبت به تعطیلی کسب و کار خود اقدام کردند.

وی عنوان کرد: قطعا همراهی بالای ۹۵ درصد بازار و اصناف مهار کرونا را نزدیک خواهد کرد؛ در واقع از حدود ۴۰ هزار واحد صنفی موجود در استان صرفا ۹ گروه مجاز به فعالیت بوده و بیش از ۳۵ هزار واحد صنفی فعالیت خود را تعطیل کردند.

حبیبی گفت: همراهی کسبه و بازار در این شرایط حساس و خاص در ذهن مردم و تاریخ ماندگار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز