خبرگزاری کار ایران

مدیر کارآفرینی اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان:

توجه به اهداف باشگاه کارآفرینان نوجوان توسعه قزوین را در پی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۶۰۵

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: لازم است باشگاه کارآفرینان نوجوان در استان مورد توجه قرار گیرد تا با استفاده از آن دانش آموزانی خلاق تربیت شده و در توسعه استان تاثیر گذار باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، وحید انتظاری با اشاره به اهمیت و جایگاه کارآفرینی گفت: توجه به کارآفرینی در نظام آموزشی از اهمیت بالایی برخوردار است و لازم است دانش آموزان در سیستم آموزشی کارآفرین تربیت شوند.

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین ادامه داد: کارآفرین بودن دانش آموزان فرصت‌های شغلی متنوع و جدیدی را برای آن‌ها فراهم می‌کند.

وی عنوان کرد:  لازم است باشگاه کارآفرینان نوجوان در استان مورد توجه قرار گیرد تا با استفاده از آن دانش آموزانی خلاق تربیت شده و در توسعه استان تاثیر گذار باشند.

این مسئول افزود: طبق دستورالعمل تشکیل باشگاه کارآفرینان نوجوان پیگیری شناسایی هوش کارآفرینانه و ایده‌های نوجوانان 12 تا 18 سال و توجه به گسترش فرهنگ کارآفرینی و مشاوره‌های کسب و کار ضرورت دارد.

انتظاری در پایان گفت: با تغییر رفتار و  مدل ذهنی دانش آموزان از دوران کودکی و توجه به کار گروهی و پرسگری می‌توان افرادی کارآفرین تربیت کرد و به اهداف کارآفرینی دست یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز