خبرگزاری کار ایران

افزایش ۵۰ درصدی توان تولید آب شیرین کن های نیروگاه بندرعباس

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۷۷۲

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس از افزایش ۵۰ درصدی توان تولید آب شیرین کن های این نیروگاه تولید خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، حسین سلیمی اظهار کرد: برای برطرف کردن مشکلات تولید آب در آب شیرین کن‌های نوع  MED_TVC که سه واحد از این نوع در نیروگاه وظیفه تولید آب مقطر مورد نیاز واحدهای بخار نیروگاه حرارتی بندرعباس را بر عهده دارند در پی کاهش ناگهانی تولید آب، پس از بررسی های انجام شده توسط متخصصین این نیروگاه برای واحدهای شماره ۱ و شماره ۳، برنامه کاری جهت رفع مشکلات موجود برنامه ریزی شد و توسط پرسنل غیور نیروگاه به طور شبانه روزی و در کوتاهترین زمان ممکن با موفقیت انجام شد.

وی با بیان اینکه واحد آب شیرین کن شماره ۱ شامل اسید شویی واحد، سرویس نازل‌های آب پاش، ترمیم هدر آب پاش افکت چهار، تعوض ولو خروجی فیلتر است، تصریح کرد: آبشیرین کن شماره ۳ شامل سرویس نازل‌های آب پاش، سرویس فیلتر، تعویض ولو ورودی فیلتر است.

سلیمی با بیان اینکه انجام اسید شویی به دو منظور انجام شده است، خاطرنشان کرد: اول به منظور حذف رسوبات تشکیل شده بر روی لوله های افکت ها که مانع تبادل حرارت و در نتیجه کاهش تولید آب شیرین کن می شدند و دوم به منظور تمیز شدن سطح لوله ها و محیا شدن شرایط کار تعمیراتی در حال اجرا بر روی این آب شیرین‌کن است.

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس اضافه کرد: به همت کارکنان تلاشگر بهره برداری شیمی و اداره تاسیسات مکانیک در شرایط سخت کاری و آب و هوایی و همچنین دمای بالای افکتهای آبشیرین کن و محدود بودن تعداد نفرات با توجه به شرایط بیماری منحوس کرونا، با انجام موفق تعمیرات مذکور بخش عمده ای از مشکلات تولید آب برطرف شد.

لازم به ذکر است این افزایش تولید در روند تولید واحدها تاثیر به سزایی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز