خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک استاندار اصفهان به مناسبت روز خبرنگار

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۱۷۶

استاندار اصفهان با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر و رسانه تبریک گفت.

به گزارش ایلنا از اصفهان، عباس رضایی با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر و رسانه تبریک گفت.

متن پیام استاندار اصفهان به شرح زیر است:

درود خدا بر تمامی وقایع‌ نگارانی که به حرمت قلم  آگاهی را پاس می‌دارند و ترنم رشحه خامه خویش را جز در مسیر حق و عدالت مترنم نمی کنند.

خبرنگاران به مثابه چشم بیدار، وجدان آگاه و گواه یک جامعه هستند  که می توانند زمینه اصلاح مستمر مسیر حرکت افکار عمومی را فراهم کنند.

آن هنگام که جامعه به واسطه تولید و  باز نشر اخبار صحیح، دقیق، شفاف و مطالبه گرانه از سوی خبرنگاران در مسیر رشد و توسعه قرار گیرد رسالت تاریخی و کارویژه خبرنگاران در آگاهی بخشی مردم رقم می‌خورد. 

در دنیای امروز با وجود انبوه شبکه‌های اجتماعی، حجم بالایی از اطلاعات، اخبار و وقایع بعضاً بدون هیچ مرجع و سندی در بین مردم انتشار داده می‌شود که در برخی موارد سوءاستفاده دشمنان و نا امید شدن مردم را به دنبال دارد و در این شرایط نقش خبرنگار صادق، با وجدان و دلسوز را می‌توان لمس کرد که چگونه با تزریق اطلاعات درست و اخبار واقعی تنویر افکار عمومی را به ارمغان بیاورد.

اینجانب با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای عرصه قلم و آگاهی بویژه شهید صارمی؛ روز خبرنگار را به همه خبرنگاران متعهد و تلاشگر استان اصفهان تبریک عرض می گویم و توفیق روز افزون این دیده‌بانان جامعه، تصویرگران زندگی و حقوق اجتماعی را از خداوند بزرگ خواستارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز