خبرگزاری کار ایران

فرماندار کاشان مطرح کرد:

تشدید محدودیت های کرونایی در کاشان/ راه اندازی سایت صدور مجوز تردد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۴۰۵

فرماندار ویژه کاشان گفت: با توجه به شرایط حاد منطقه و تکمیل ظرفیت تخت های بیمارستان شهید بهشتی، محدودیت‌های کرونایی در شهرستان تشدید می شود.

به گزارش ایلنا از کاشان، علی اکبر مرتضایی با توجه وضعیت حاد بیماری کرونا در شهرستان کاشان و منطقه شمال استان اصفهان گفت: با توجه به به این موضوع و تکمیل ظرفیت تخت های بیمارستان شهید بهشتی و عدم امکان پذیرش بیمار جدید، محدودیت های کرونایی در کاشان تشدید می شود.

وی بیان داشت: ادارات و ارگان های کاشان موظف هستند نیروی انسانی مستقر در اداره خود را به حداقل ممکن رسانده و تا ظرفیت یک سوم کاهش داده، همچنین می‌بایست پروتکل بطور کامل اجرایی و به متقاضیان بدون ماسک خدمات دهی متوقف شود و در صورت بی توجهی به این قانون با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

 رئیس ستاد شهرستانی پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا و رئیس شورای تامین شهرستان کاشان تصریح کرد: از مردم تقاضا می شود مراجعه خود را به ادارات، بانک‌ها، شهرداری‌ها و ارگان های مختلف کاهش داده و حتی المقدور فقط برای موارد بسیار ضروری به ادارات مراجعه نمایند و یا امورات اداری خود را برای هفته های آتی پیگیری کنند و همچنین برای امور بانکی خود از سرویس های اینترنت بانک و همراه بانک و ... انجام دهند.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان افزود: کلیه بانک های عامل شهرستان  مساعدت کامل با مردم و همچنین تسریع در انجام امور بانکی ضروری را داشته باشند و همچنین ضرورت دارد تا حد امکان از برگشت چک های آن بخش از اصناف که مجبور به تعطیلی هستند، خودداری نمایند تا مردم در شرایط محدودیت ها و جولان کرونا نگران برگشت شدن چک های خود نباشند.

وی اعلام کرد: هرگونه برگزاری برنامه در فضای بسته و سرپوشیده اکیدا ممنوع بوده و فعالیت تالارهای جشن و عروسی، باشگاه های ورزشی و ... طبق دستورالعمل اقدام به غیرآن تخلف است و با توجه به عید سعید غدیرخم برپایی و استقرار ایستگاه های صلواتی و توزیع نذورات نباید در سطح شهر صورت بگیرد.

مرتضایی با اشاره به تشدید محدودیت های کرونایی شهرکاشان طی روزهای آینده، بیان داشت: از امروز تیم های بازرسی ویژه تحت نظر مستقیم فرماندار جهت نظارت بر اجرای دقیق پروتکل های وضعیت حاد قرمز ایجاد شده و فعالیت خود را آغاز می‌کنند و بر اساس دستورالعمل های اعلام شده با تخلفات برخورد و مستقیماً نسبت به پلمب و تعطیلی مکان ها از سوی دستگاه های نظارتی و قضایی اقدام می کنند.

رئیس کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان کاشان در خصوص حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا به دلیل تعطیلی نیز اشاره کرد و خاطر نشان کرد: از کلیه صنوف، بازاریان و صاحبان مشاغل که به دلیل ویروس کرونا و اعمال محدودیت ها دچار مشکل شده اند درخواست داریم با مراجعه به سایت کارا به نشانی https://kara.mcls.gov.ir نسبت به ثبت نام تسهیلات کرونایی اقدام کنند.

رئیس شورای هماهنگی ترافیک شهرستان کاشان درباره استقرار و تقویت تیم های ایست وکنترل در مبادی ورودی شهر تاکید کرد: از خروج خودرو بومی و ورود خودرو های غیربومی توسط نیروی انتظامی و نیروی مقاومت بسیج جلوگیری شده و در صورت بی توجهی به قانون، خودروی متخلفان با جریمه یک میلیون تومانی اعمال قانون می شوند و مسوولیت این امر به فرماندهی انتظامی کاشان واگذار شده است.

راه اندازی سایت صدور مجوز های تردد بین شهری

فرماندار کاشان در ادامه از راه اندازی و شروع به کار سایت صدور مجوز های تردد بین شهری به منظور جلوگیری از تجمع متقاضیان  و تسهیل فرایند صدور خبر داد.

مرتضایی با بیان اینکه سایت صدور مجوز تردد بین شهری به سهولت از طریق گوشی هوشمند و رایانه قابل دسترسی است تاکید کرد: سایت مذکور به منظور تسهیل در فرایند صدور مجوز تردد بین شهری راه اندازی شده و مانع تجمع متقاضیان و رفت وآمد های غیر ضروری آنها به فرمانداری خواهد شد.

وی افزود: شهروندان می بایست قبل از در خواست مجوز اطلاعات لازم در ارتباط با محدودیت های  کرونایی شهر های مبدا و مقصد را مطالعه کنند وسپس با مراجعه با سایت صدور مجوز اطلاعات و مدارک لازم را بارگذاری کنند.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان خاطرنشان  شد: پس از بررسی  مدارک متقاضی توسط کاربر مستقل فرمانداری، پیام تایید و یا رد در خواست الکترونیکی متقاضی دریافت مجوز تردد به تلفن همراه اعلامی  در سایت ارسال خواهد شد.

رئیس ستاد پیشگیری و مدیریت  کرونا شهرستان تاکید کرد: همزمان‌با صدور  مجوز برگه تردد بین شهری برای متقاضی،تصویر برگه صادره به شکل الکترونیکی در اختیار پلیس راهنمایی ورانندگی شهرستان کاشان قرار می گیرد تا پس از ثبت در سامانه پلیس راهور از اعمال جریمه جلوگیری شود.

مرتضایی تصریح کرد: ضروری است شهروندان پس از انجام‌ سفر اداری، درمانی، قضایی و تجاری خود پیامک و کد ارسال شده توسط سایت صدور مجوز را نزد خود نگهداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز