خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت منطقه‌ای برق باخترهشدار داد؛

تابستان بسیار سختی به لحاظ مصرف برق در پیش است/به‌هم خوردن تراز تولید و مصرف برق با استخراج رمز ارز

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۴۸۹

مدیرعامل شرکت منطقه‌ای برق باختر گفت: در سال جاری تابستان بسیار سختی به لحاظ مصرف برق در پیش است، چرا که علاوه بر کاهش بارش‌ها و محدودتر شدن استفاده از پتانسیل نیروگاه های برق آبی، شاهد افزایش دما، شرایط کرونایی و همچنین استفاده غیرمجاز از برق برای استخراج رمز ارز هستیم، که تمامی این اتفاقات باعث شده تا تراز تولید و مصرف بر هم خورده و منفی باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرهاد شبیهی در جلسه شورای پایایی سال ۱۴۰۰ در شرکت منطقه ای برق باختر در اراک که با حضور غلامعلی رخشانی‌مهر معاون هماهنگی توزیع شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران برگزار شد، افزود: ذخایر سدها به دلیل کاهش نزولات آسمانی کاهش یافته و میزان مصرف نیز با افزایش دما به میزان قابل توجهی بالا رفته است. مدیریت این شرایط نیازمند همکاری مسئولین، دستگاه‌های اجرایی، مشترکان خانگی، صنایع و کشاورزان است.

وی ادامه داد: در حوزه خانگی مسئله جابه‌جایی مصارف غیرضروری یا پرمصرف به ساعت غیرپیک بسیار کمک می‌کند تا دست کم میزان خاموشی ها به حداقل ممکن رسیده و مشترکان از استمرار خدمات استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت منطقه‌ای برق باختر اظهار داشت: بیش از 50 هزار کیلومتر شبکه فشار متوسط و توزیع و شبکه انتقال برق باختر در حوزه 3 استان مرکزی، همدان و لرستان وجود دارد که تمامی این موارد را نمی‌توان مدیریت کرد و از مردم انتطار می‌رود اگر جایی مسایل در مورد رمز ارزها و برق های غیر مجاز و استفاده های نامتعارف را مشاهده کردند گزارش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز