خبرگزاری کار ایران

شهردار اصفهان مطرح کرد:

کاهش عمر ناوگان تاکسیرانی اصفهان/ نوسازی 300 دستگاه تاکسی با اعتباری بالغ بر 1437 میلیارد ریال

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۷۵۵

شهردار اصفهان گفت: عمر ناوگان تاکسیرانی به 9 سال رسیده و قرار است تا پایان سال و یا با تاخیر اندکی 700 دستگاه دیگر نوسازی شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، قدرت‌اله نوروزی اظهارکرد: عملکرد شهرداری اصفهان به ویژه در حمل و نقل عمومی در میان سایر کلانشهرهای کشور زبانزد خاص و عام شده است، زیرا ناوگان اتوبوسرانی به شکلی بسیار زیبا نوسازی و بازسازی شده، تراموا در دستور کار قرار می گیرد، برای مترو بیش از 5 هزار میلیارد تومان ظرف دوسال هزینه شده و تاکسیرانی نوسازی هزار دستگاه تاکسی را در دستور کار قرار داده و تاکنون نیز بیش از 300 دستگاه تاکسی نوسازی شده است.

وی با بیان اینکه سازمان عمران شهرداری انقلاب بزرگی راه انداخته و در هر گوشه ای از شهر حرکت عمرانی ادامه دارد، تصریح کرد:  حوزه خدمات شهری بدون ذره ای کوتاهی روزانه بیش از 40 میلیون مترمکعب شهر را تمیز می کنند، سه هزار و 700 هکتار فضای سبز را آبیاری و هزار تن زباله را از در هر خانه جمع می‌آوری می‌کند، همچین هفت هزار تن نخاله از سطح شهر جمع آوری می شود.

شهردار اصفهان تاکید کرد: عمر ناوگان تاکسیرانی به 9 سال رسیده و قرار است تا پایان سال و یا با تاخیر اندکی 700 دستگاه دیگر نوسازی شود و آن زمان می توانیم بگوییم عمر تاکسیرانی شهرداری به 7 سال رسیده است که نشان می دهد در دوره ای چهارساله عمر 10 ساله تاکسیرانی به هفت سال تغییر یافته است.

وی اضافه کرد: اتفاقی که برای خدمات موتوری افتاده اگر در گذشته و به صورت هر سه سال یکبار می افتاد، امروز با وضعیت بسیار متفاوتی روبرو بودیم و از نظر آلودگی هوا وضعیت بهتری داشتیم.

نوروزی تصریح کرد: شهر اصفهان از نظر تحقق درآمدهای بودجه سرآمد شهرهای کشور شد، بودجه سه سال گذشته سه برابر شده و هر سال به حد معقول درآمدها تحقق پیدا کرد و در میان کلانشهرها اول شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز