خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی مهران خبر داد:

راه اندازی مرکز تعویض پلاک خودروی اتباع خارجی در مهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۱۳۳

فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: اولین مرکز نقل و انتقال و تعویض پلاک خودروی اتباع خارجی در شهرستان مهران آغاز به کار کرده است.

به گزارش ایلنا، قدرت الله شهبازبیگی اظهار کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده اولین مرکز نقل و انتفال و تعویض پلاک خودروهای اتباع خارجی به خصوص اتباع کشور عراق در شهرستان مهران افتتاح و آغاز به کار کرد.

وی افزود: این مرکز که در آدرس خیابان امام خمینی (ره) پشت باشگاه ورزشی تختی واقع شده است از ساعت ۷ صبح لغایت ۱۴ آماده ارائه خدمات به اتباع خارجی است.

سرهنگ شهبازبیگی با بیان اینکه تاکنون این شهرستان فاقد مرکز تعویض پلاک بوده و مردم برای انجام امورات مربوط به نقل و انتقال خودرو به مرکز استان مراجعه می‌کردند، تصریح کرد: در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم و کاهش هزینه اولین مرکز نقل و انتقال و تعویض پلاک خودرو با همکاری و مشارکت بخش خصوصی در شهرستان مهران افتتاح و در آینده نزدیک شروع به کار خواهد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران تصریح کرد: برای تسهیل در روند ارائه خدمات به همشهریان مهرانی در این مرکز، تمامی خدمات مربوط به نقل و انتقال و تعویض پلاک خودرو به متقاضیان ارائه و در آینده‌ای نزدیک بر تعداد خدمات آن نیز افزوده خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز