خبرگزاری کار ایران

در دیدار با معاون وزیر کشور مطرح شد؛

ارتقای شهرستان زبرخان خراسان رضوی بدون بهره و سهم مستقل از بودجه دولت

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۷۱۹

فرماندار شهرستان زبرخان در خراسان رضوی گفت: در مقطع کنونی وضعیت نامناسب درآمدی و مالی شهرداری ها و دهیاری ها و مسائلی از جمله ارتقا شهرستان زبرخان بدون بهره و سهمی مستقل از بودجه دولت را نیز دشوار ساخته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور، سید یحیی سلیمانی در دیدار با معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری کشور با توجه به شرایط خاص و ویژه شهرستان زبرخان افزود: شرایط فعلی در شاخص های مرتبط با توسعه، آن هم در شرایطی که شهرستان گردشگر پذیر زبرخان متاثر از بحران ویروس کرونا است، ضرورت توجه به نهادهای عمومی غیردولتی که کار خدمات رسانی به مردم را عهده دار هستند بیش از پیش قابل لمس است.

وی اظهار داشت: در این دیدار دستورات مساعد معاون وزیر در خصوص تامین ماشین آلات عمرانی، جمع آوری و حمل زباله، آتش نشانی، تامین قیر رایگان و آسفالت، درخواست تسهیلات جهت خرید کارخانه تولید شن و ماسه در حوزه شهرداری های قدمگاه، خرو و درود و همچنین ایجاد بازار دام و بازارچه محصولات محلی روستایی و نیز احداث ایستگاه آتش نشانی روستایی اسحاق آباد در حوزه دهیاری های شهرستان اخذ شد. 

سلیمانی با ابراز امیدواری ادامه داد: با پیگیری مدیران شهری و روستایی شهرستان امیدواریم با تحقق این درخواست ها خدمات بهتری به مردم زبرخان ارائه شود.

فرماندار شهرستان زبرخان با بیان اینکه مطالبات به حق مردم زبرخان را از مدیران و مسئولان ارشد کشوری پیگیری خواهم کرد، اعلام داشت: با تقسیم کار صورت گرفته در فرمانداری و همراهی های نمایندگان مردم، روزهای مشخصی از هر ماه را برای پیگیری درخواست ها و مطالبات به حق مردم و پیگیری امور شهرستان زبرخان در پایتخت اختصاص داده ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز