خبرگزاری کار ایران

فرماندار بیله‌سوار به ایلنا خبر داد:

غربالگری بیش از 10 هزار خانوار بیله‌سواری / شناسایی 359 نفر مشکوک به کرونا / 200 نفر در قرنطینه خانگی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۹۹۱

فرماندار بیله‌سوار از غربالگری 10 هزار و 215 خانوار در قالب طرح شهید سلیمانی در شهرستان خبر داد.

حسن قبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه 10 هزار و 215 خانوار در قالب طرح شهید سلیمانی مورد غربالگری قرار گرفتند، عنوان کرد: در راستای اجرای این طرح، ۳۵۹ نفر مشکوک شناسایی شده اند که از این تعداد ۲۰۰ نفر در قرنطینه خانگی تحت درمان هستند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونای شهرستان بیله‌سوار بیان کرد: طرح شهید سلیمانی با ۵ کمیته تخصصی زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی و بسیج باعث شناسایی به موقع افراد مشکوک و مبتلا به کرونا می‌شود و این امر در مداوای به هنگام موثر بوده و موجب کاهش تلفات انسانی می شود .

قبادی ادامه داد: از آغاز طرح شهید سلیمانی ۳۶ هزار 726 نفر در قالب ۱۰ هزار و 215 خانوار غربالگری شده اند که ماحصل این غربالگری شناسایی ۳۵۹ نفر از شهروندان مشکوک و علامت دار است که از این تعداد نیز ۲۰۰ نفر با تشخیص کمیته های مربوطه در قرنطینه خانگی تحت نظارت و پیگیری قرار گرفته اند.

او افزود: با اختصاص ۲ نقاهتگاه در بیله سوار و یک نقاهتگاه در جعفر آباد جمعا با ظرفیت ۶۰ نفر، برای آن دسته از شهروندانی که امکان قرنطینه شدن در منزل را ندارند کمیته قرنطینه، آماده استقبال از این عزیزان است که خوشبختانه تا امروز پذیرشی در این نقاهتگاه ها صورت نگرفته است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونای شهرستان بیله سوار اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی نقطه تلاقی همکاری بسیج و دیگر ارگان‌های دخیل در قطع زنجیره کرونا است و در این راستا بسیج با همکاری خوب پشتیبانی‌های لازم را به موقع انجام داده است و در راستای توزیع کمک های مؤمنانه ۵۰۰ بسته حمایتی آماده شده و در حال توزیع به نیازمندان شناسایی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز