خبرگزاری کار ایران

فرماندار اردبیل خبرداد؛

ثبت نام ۸۴۰ خانواده برای طرح جوانی جمعیت درشهرستان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۰۹۵

فرماندار اردبیل گفت: در قالب طرح جوانی جمعیت در شهرستان اردبیل ۸۴۰ خانواده ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۶۶۱ پرونده تشکیل شده و برای ۴۰۰ خانواده زمین واگذار شده است.

به گزارش ایلنا، سید محمد اعتماد در جلسه کارگروه حمایت از خانواده وجوانی جمعیت شهرستان اردبیل اظهار کرد: در قالب طرح جوانی جمعیت در شهرستان اردبیل ۸۴۰ خانواده ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۶۶۱ پرونده تشکیل شده و برای ۴۰۰ خانواده زمین واگذار شده و در حال واگذاری است که نیاز است در تسهیل روند واگذاری زمین به خانواده های مشمول دستگاه های مربوطه اهتمام ویژه داشته باشند.

اعتماد با اشاره به بالا رفتن سن ازدواج و وکاهش نرخ باروری در شهرستان  گفت: نیاز است در فرهنگ سازی در این حوزه اقدامات عملی و سرمایه گذاری های لازم صورت گیرد.

وی تصریح کرد: کارگروه های مختلف از جمله فرهنگی و تسهیلات و اداری ومالی در راستای طرح جوانی جمعیت در شهرستان اردبیل تشکیل می شود و این کارگروه ها باید مشکلات و مطالبات در این حوزه را بررسی و راهکاری های لازم را ارائه دهند.

فرماندار اردبیل برروند تسهیل ارائه  تسهیلات به طرح جوانی جمعیت توسط بانک ها تاکید کرد و گفت: نیاز است در این حوزه بانک های عامل هم همکاری لازم را داشته باشند.

اعتماد تصریح کرد: از بانوان هم در دستگاه های اجرایی و واحدهای تولیدی هم حمایت های لازم  باید صورت گیرد تا این بانوان مشکلاتی نداشته باشند.

وی تصریح کرد: اصلاح دیدگاه فرهنگی برای افزایش نرخ باروری و افزایش ازدواج در شهرستان باید به صورت اساسی انجام شود و در این راستا خانواده ها و دستگاه های فرهنگی رسالتی خطیر دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز