خبرگزاری کار ایران

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اردبیل:

هر کس باید در منصب و جایگاهی که قرار دارد بندگی خود را به جا بیاورد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۵۰۱

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: هر کس باید در منصب و جایگاهی که قرار دارد بندگی خود را بجا بیاورد تا جامعه در مسیر توسعه و رشد قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام اکبر قیامی 14 فروردین در جلسه بصرتی و روشنگری به مناسبت سالروز شهادت حضرت علی (ع) در بین کارکنان جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به هدف خلقت انسان در جهان هستی، افزود: خدا در قرآن هدف از این خلقت را رسیدن به تکامل از راه عبودیت اعلام کرده  و اگر انسان اهل عبودیت و تقوا باشد مسیر تعالی در دنیا و آخرت را به خوبی طی خواهد کرد.

به گفته حجت اسلام قیامی نماز خواندن و روزه گرفتن اساس بندگی خداست، ولی تنها کافی نیست. هر فرد در هر منصب و جایگاهی که قرار دارد باید بندگی خود را بجا بیاورد تا توسعه به معنای واقعی در جامعه اتفاق بی افتد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اردبیل اعتماد مردم را سرمایه‌ اصلی هلال احمر دانست و افزود: اقدامات هلال احمر در سال های گذشته نشان می دهد این جمعیت توانسته دین خود را به مردم ادا کند و امروز تلاش ما باید صیانت از اقدامات این جمعیت باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز