خبرگزاری کار ایران

آیین تجلیل از ۴۷ زوج مزدوج در هلال احمر استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۰۸۲

آیین تجلیل از مزدوجین اعضای بشردوست جمعیت هلال احمر استان اردبیل سال ۱۴۰۰ الی ۱۴۰۲ با حضور ۴۷ نفر برگزار شد.

به گزارش ایلنا، حمید قویدل 20 اسفند در حاشیه مراسم تجلیل از مزدوجین اعضای بشردوست جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: خانواده یکی از با احترام ترین و مقدس ترین جمعی است که افراد می توانند در طول زندگی خود تشکیل داده و مایع آرامش هم باشند که ما باید قدردان حضور هم باشیم.

وی ادامه داد: ازدواج و تشکیل خانواده، سنگ‌بنای اجتماع و هسته اولیه تشکیل جامعه است لازم است جوانان ما با انتخاب آگاهانه وارد این فضای مقدس شوند.

در ادامه حجت الاسلام سیدعلی فاطمی نیا اضافه کرد: در ازدواج موفق اگر زوجین با اخلاق و اداب همراه باشند، می توانند مکمل هم بوده و عیوب یکدیگر را بپوشانند.

به گفته مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان با اشاره به ضرورت مشاوره قبل از ازدواج یادآور شد: زندگی خود را با دیگران مقایسه نکنید، در زندگی مشترک با هم مشورت داشته و رابطه رفاقتی با هم داشته باشید تا زندگی موفقی داشته باشید.

گفتنی است، آیین تجلیل از مزدوجین اعضای بشردوست جمعیت هلال احمر استان اردبیل به همت معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل برای فرهنگ سازی و معرفی الگو‌های شایسته سبک زندگی موفق بین اعضای استان با حضور ۴۷ نفر از مزدوجین عضو جمعیت هلال احمر استان اردبیل برگزار شد.

در پایان مراسم از ذوج های حاضر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز