خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد بندر انزلی:

۱۳ نوعروس تحت حمایت بندرانزلی، کمک هزینه جهیزیه دریافت کردند

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۴۸۴

در نیمه نخست سال جاری به ۱۹ نوعروس تحت پوشش این شهرستان هریک به مبلغ ۲۰ میلیون ریال کمک هزینه جهیزیه و به ۵ نوداماد هریک به مبلغ ۵ میلیون ریال کمک هزینه ازدواج پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد بندر انزلی گفت: ۱۳ نوعروس تحت حمایت بندرانزلی کمک هزینه جهیزیه دریافت کردند.

به گزارش ایلنا از انزلی، در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان و مشارکت حداکثری نیکوکاران در امر ازدواج جوانان تحت پوشش، جشن ازدواج و پیوند آسمانی ۱۳ نفر از نو عروسان تحت حمایت کمیته امداد بندر انزلی با حضور جمعی از مسئولین و نیکوکاران این شهرستان در سینما هلال احمر بندرانزلی برگزار شد.

در این مراسم حسن کاوش با اعلام این خبر اظهار کرد: در نیمه نخست سال جاری به ۱۹ نوعروس تحت پوشش این شهرستان هریک به مبلغ ۲۰ میلیون ریال کمک هزینه جهیزیه و به ۵ نوداماد هریک به مبلغ ۵ میلیون ریال کمک هزینه ازدواج پرداخت شده است.

وی گفت: ۵ نفر از نوعروسان تحت حمایت این نهاد در بندرانزلی در نوبت دریافت کمک هزینه جهیزیه هستند که در صورت تامین منابع مالی پرداخت خواهد شد.

کاوش با قدردانی از کمک‌های نیکوکاران در امر کمک به ازدواج جوانان تحت پوشش این نهاد، خواستار همکاری بیش از پیش مردم نیکوکار شهرستان در جهت ازدواج آسان برای محرومین شد.

در ادامه مراسم نیزحجت الاسلام والمسلمین شمس الدین امام جمعه بندرانزلی از تلاش‌های صادقانه کمیته امداد در جهت فراهم ساختن بستر مناسب برای ازدواج جوانان گفت: اگر جوانان زندگی ائمه معصومین(ع) بویژه حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) را الگوی خود قرار دهند می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان به خوشبختی و سعادتمندی دست پیدا کنند و از زندگی پایداری برخوردار خواهند شد.

وی با تاکید به ازدواج به موقع جوانان، از همه مسئولین و بویژه نیکوکاران خواست تا زمینه مناسب ازدواج و کار جوانان را فراهم ساخته و جامعه را به سمت نشاط و امیدواری هدایت کنند.

لازم به ذکر است در جریان برگزاری این مراسم نیکوکاران حاضر مبلغ ۳۵ میلیون ریال بصورت نقدی و مبلغ ۶۰ میلیون ریال نیز در قالب کالا به زوج‌های تحت پوشش کمیته امداد بندرانزلی مساعدت کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز