خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل خبر داد؛

آغاز بازنگری طرح هادی دو روستای بیله‌سوار

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۴۸۹

️مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: اجرای طرح هادی در روستای اکبرداود بیله سوار در سال ۹۵ اجرایی و در حال حاضر در مرحله بازنگری است.

به گزارش ایلنا،  ️حامد کیخسروی در بازدید به همراه فرماندار بیله سوار و بخشدار مرکزی از روستای اکبرداود افزود: هدف از بازدید این روستا بررسی مشکلات اهالی در جهت اجرای هرچه بهتر طرح هادی در این روستا است.

️وی با اشاره با به اقدام ارزشمند بنیاد مسکن برای اهالی این روستا نیز خاطر نشان کرد: زمین‌های از منابع طبیعی توسط بنیاد مسکن تملک شده و در اختیار اهالی این روستا در جهت احداث مسکن قرار گرفته است.

️وی بیان کرد: برای واحد های مسکونی احداث در این روستا، توسط بنیاد مسکن؛ میل گرد، اسکلت و سیمان هم تحویل داده می شود.

️مدیرکل بنیادمسکن در این بازدید با خبر خبر خوش برای اهالی روستا افزود: نمونه حمایت دیگر بنیاد مسکن از احداث واحدهای مسکونی در این روستا، علابره وام مسکن ۲۰۰ میلیون تومانی، وام بلاعوض ۵۰ میلیون تومانی هم در اختیار اهالی روستا قرار می‌گیرد.

کیخسروی در پایان بازدید از این روستا افزود: در این بازدید در خصوص انتقال درب ورودی ایستگاه پمپاژ اکبرداود به محل لوله امور آب و تحویل باکس توسط مدیریت بحران و اجرای آن در پایین دست پل اکبر داود توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیله سوار و همچنین تاکید بر اجرای شبکه های گاز و آب و برق در قطعات تفکیکی بنیاد مسکن جهت حمایت از سیل زدگان اکبرداود تصمیمات لازم گرفته شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز