خبرگزاری کار ایران

در قالب طرح «نهضت ملی مسکن»؛

پروژه ۲۴۰۰ واحدی شهرک سلیمانی در اردبیل کلنگ‌زنی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۲۷۸

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: احداث پروژه ۲۴۰۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در شهرک سردار سلیمانی اردبیل به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کلنگ‌زنی شد.

به گزارش ایلنا، حامد کیخسروی  از احداث پروژه ۲۴۰۰ واحدی شهرک سلیمانی در اردبیل خبر داد و اظهار کرد: پروژه ۲ هزار و ۴۰۰ واحدی شهرک سلیمانی در ۱۷ زون و ۱۰۰ بلوک ۲۴ واحدی و طراحی به روز معماری واحدهای مسکونی و محوطه سازی در مرحله اجرا قرار دارد.

وی با بیان اینکه تهیه مسکن برای مردم یکی از اولویت‌های اساسی دولت سیزدهم است، افزود: ۳ بلوک ۲۴ واحدی پروژه مسکن شهرک سلیمانی در مرحله شروع اجرای فوندانسیون و ۱۰ بلوک در مرحله اتمام خاکبرداری است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل با بیان اینکه بنیاد مسکن بازوی توانمند دولت در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است، ادامه داد: در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر ساخت واحدهای مسکن در قالب طرح «نهضت ملی مسکن» آغاز شده که تاکنون ۳ هزار و ۲۸۲ واحد مسکن در قالب این طرح در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر استان در حال اجرا است.

کیخسروی خاطرنشان کرد: در شهر اردبیل نیز ما کمک‌کار راه و شهرسازی و گروه‌های دیگر در ساخت واحدهای مسکونی هستیم که امیدواریم در اجرای این طرح به دولت سیزدهم و مردم عزیز استان خدمات شایسته‌ای ارائه دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز