خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری:

پرداخت تسهیلات به دفاتر خدمات مسافرتی در آینده نزدیک شروع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۵۵۲

مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی از تصویب پرداخت تسهیلات به دفاتر خبر داد.

به گزارش ایلنا، یحیی نقی‌زاده  در سفر به استان اردبیل به همراه مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در جلسه نشست با اعضای انجمن دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان شرکت کرد.

مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی در این نشست و در پاسخ به سوال اعضای انجمن دفاتر خدمات مسافرتی، گفت: تخصیص تسهیلات به دفاتر خدمات مسافرتی تصویب شده و به زودی پرداخت این تسهیلات شروع خواهد شد.

یحیی نقی‌زاده افزود: سامانه گردشگری سلامت نیز در حال آماده‌سازی است و این سامانه در استان‌های اردبیل، خراسان رضوی و یزد فعالیت خود را به صورت پایلوت شروع خواهد کرد که در این سامانه صدور ویزای گردشگری سلامت از طریق دفاتر انجام می‌شود.

او تاکید کرد: مشکلات دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در سطح کلان در حال پیگیری است و موضوع مالیات نیز یکی از این موارد است که در برنامه هفتم توسعه فعالیت‌های داخلی دفاتر از پرداخت مالیات معاف خواهد بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل نیز در این نشست گفت: برخی از مشکلات و مسائل دفاتر در حوزه اختیارات استان نیست و ما در سطح کلان و از طریق وزارتخانه پیگیر این مسائل هستیم.

حسن محمدی ادیب ادامه داد: در حوزه معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان برنامه‌های مختلفی داریم که شرکت در نمایشگاه‌های گردشگری کشورهای همسایه و تهیه کلیپ‌های معرفی جاذبه‌ها از این نمونه است و این اقدامات به فعالیت بیشتر و بهتر دفاتر کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز