خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هلال احمر اردبیل خبرداد؛

اعزام ۱۲۱ نفر از اعضای جوان برای حضور در طرح «قدم به قدم در مسیر بهشت"

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۰۲۲

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از اعزام ۱۲۰ نفر از دانشجویان و اعضای جوان جمعیت هلال احمر استان اردبیل برای حضور در طرح «قدم به قدم در مسیر بهشت» برای ارائه خدمت به سالمندان و افراد ناتوان در حرم امام رضا (ع) خبر داد.

به گزارش ایلنا، حمید قویدل ظهر امروز ۲۰ شهریور در حاشیه اعزام اعضای جمعیت هلال احمر استان اردبیل به مشهد مقدس با بیان این مطلب اظهار کرد: اعضای فعال سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل در قالب ۱۲۰ نفر و ۱۰ ویلچر برای حضور در طرح «قدم به قدم تا مسیر بهشت» به مشهد مقدس اعزام شدند تا در دهه آخر صفر به زائران امام رضا (ع) خدمات ارائه دهند.

به گفته وی این طرح با هدف ارائه خدمات ویلچری به زائران سالمند و ناتوان است.

این مسئول با بیان اینکه این ویژه برنامه ترکیبی، تربیتی و هویت بخشی برای جوانان به شمار می رود، تشریح کرد: ایجاد ظرفیت های اسکان در مواکب برای زائران، برگزاری مسابقه عکس با ثبت بهترین و تاثیر گذارترین لحظه، مسابقه خاطره نویسی با محوریت ارائه خدمت به زائران با عنوان "نظر گاه خلوص"، مسابقه کتابخوانی با عنوان "قهرمان من"، انجام کارهای فرهنگی و فوق برنامه اردویی و ابتکاری، برپایی موکب و نمایشگاه فرهنگی و... از برنامه های جانبی تیم اعزامی استان اردبیل خواهد بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اذعان کرد: دهه پایانی صفر اعضای جوان و فعال جمعیت هلال احمر از سراسر کشور در حرم رضوی با برپایی پایگاه ها آماده پذیرایی از زائران امام رضا (ع) هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز