خبرگزاری کار ایران

اعضای جدید هیئت مدیره کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی اردبیل انتخاب شدند

کد خبر : ۱۳۳۳۴۸

با تشکیل اولین جلسه هیئت مدیره، ترکیب جدید هیئت رئیسه هیئت مدیره کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی شهرستان اردبیل مشخص گردید.

ایلنا: اعضای جدید هیئت مدیره کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی شهرستان اردبیل انتخاب شدند
به گزارش " ایلنا " از اردبیل با تشکیل اولین جلسه هیئت مدیره، ترکیب جدید هیئت رئیسه هیئت مدیره کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی شهرستان اردبیل مشخص گردید.
به گزارش " ایلنا " در نشست صبح امروز(چهارشنبه) وبر اساس صورتجلسه تایید شده به امضای سرپرست مدیریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل آقایان حیدر علایی به عنوان رئیس و احمد برنجیان به عنوان نائب رئیس هیئت مدیره معرفی شدند همچنین آقایان عبدالاحمد سلطانی به عنوان خزانه دار، کریم صدیق به عنوان منشی ومنصور جعفری به عنوان دبیر هیات مدیره معرفی شده اند.
لازم به ذکر است: مجمع عمومی و انتخابات این کانون ۲۸آذر ماه برگزار شده بود که طی آن آقایان حیدر علایی، احمد برنجیان، عبدالاحمد سلطانی، کریم صدیق، منصور جعفری، قدرت لطفی، عزیز نظارتی، بهروز دشتی، مالک بهاری و اسداله اسفندیاری و دلاور نصیری به عنوان اعضای اصلی و آقایان امیر رشیدزاده و خیراله حب الوطن به عنوان اعضای علی البدل برای مدت دوسال انتخاب شدند و آقایان بابا لطفی به عنوان بازرس اصلی و یحیی آبروشن به عنوان بازرس علی البدل برای مدت یکسال انتخاب شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز