خبرگزاری کار ایران

دادستان اردبیل:

ارتقای جاذبه‌های گردشگری شهر اردبیل مدنظر باشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۱۳۰

دادستان مرکز اردبیل گفت: باید ارتقای جاذبه‌های گردشگری شهر اردبیل مدنظر باشد و شهر به سمت پیشرفت و رشد برود.

به گزارش ایلنا، سیدعبدالله طباطبایی در آئین افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی، رفاهی و خدماتی شهرداری اردبیل به‌مناسبت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: باید ارتقای جاذبه‌های گردشگری شهر اردبیل مدنظر شهرداری و سایر دستگاه‌ها باشد تا بتوانیم شهر را به سمت پیشرفت و رشد ببریم.

وی با بیان این‌که باید جهت یکپارچه‌سازی شهر و توسعه متوازن تلاش کنیم، افزود: در ابتدا باید تلاش کنیم تا عناوینی همانند مناطق سیزده‌گانه و حاشیه شهر را حذف کنیم و این در صورتی انجام می‌گیرد که توسعه تمامی مناطق به‌صورت متوازن در نظر گرفته شود.

دادستان اردبیل ادامه داد: با تصویب طرح ساماندهی ورودی‌های شهر اردبیل در حوزه فضای سبز اقدامات مطلوبی صورت خواهد گرفت که خواسته ما از شهرداری این است این تصمیمات روی کاغذ نماند و به موقع اجرا شود.

طباطبایی با اشاره به این‌که لازم است برای پروژهای شهری زمان‌بندی و شمارش معکوس در نظر گرفته شود، افزود: زمانبندی منجر به سرعت پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها می‌شود؛ شهرداری اردبیل دقیقا سرعت را در پل سردار سلیمانی پیش رو داشت که در مدت زمان کوتاه این پل را تکمیل و تحویل شهروندان داد ولی متاسفانه در بحث پل قدس شاهد بی‌برنامگی در سال‌های گذشته بودیم که خوشبختانه شهرداری فعلی با روی کار آمدن، اتمام پل قدس را نیز در دستور کار قرار داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز