خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

تحول در استان قزوین قابل ملاحظه است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۱

سرعت در اجرا، دقت در كیفیت كار و اتمام پیش از موعد پروژه‌های شهرداری قزوین موجب آسایش بیشتر مردم و افزایش اعتماد آنان به مدیریت شهری شده است.

ایلنا - قزوین: استاندار قزوین گفت: سرعت در اجرا، دقت در كیفیت كار و  اتمام پیش از موعد پروژه‌های شهرداری قزوین موجب آسایش بیشتر مردم و افزایش اعتماد آنان به مدیریت شهری شده است و این برای مردم ارزشمند است.
 
به گزارش ایلنا؛ احمد عجم در آیین افتتاح تقاطع‌های غیرهمسطح سید حسن نصراله، سرداران و ارتباطات و كلنگ زنی بوستان آفرینش(به عنوان بزرگترین بوستان درون شهری قزوین) كه در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، با بیان اینكه برنامه ریزی در حوزه شهری كار سخت و پیچیده و مستلزم صرف انرژی زیاد است، افزود: تحول در شهر قزوین و سایر شهرهای استان قابل ملاحظه است و استان قزوین به یك كارگاه عمرانی تبدیل شده است.
 
وی با بیان اینكه استان قزوین جزو استان‌هایی است كه با مشاركت شهروندان قدم در مسیر تحول برداشته است، بیان كرد: مدیریت شهری قزوین توجه ویژه‌ای به توسعه شهرها و خدمات شهری دارد و این برای مردم ارزشمند است.
 
عجم با اظهار اینكه افتتاح پروژه‌های مهم در سایه برنامه‌ریزی و همدلی و انسجام بین مدیران و مردم تحقق یافته است، افزود: افتتاح پیش از موعد پروژه‌ها نشانه وفای به عهد است و اعتماد مردم به مدیران استانی و شهری افزایش یافته است.
 
استاندار قزوین با اظهار اینكه با افتتاح به موقع پروژه ها مشاركت مردم در اداره شهر افزایش خواهد یافت، بیان كرد: سرعت و كیفیت اجرای پروژه‌ها، همدلی و وحدت و انتخاب پیمانكاران مجرب فضای جدیدی در تحول شهر قزوین ایجاد شده است.
 
این مقام مسوول اضافه كرد: تحول به موقع شهر قزوین اقدام ارزشمندی است كه در این راه حمایت نمایندگان مجلس و استانداری همیشه بوده است.
 
وی با اظهار اینكه استان قزوین در رشد و توسعه از سایر استان ها پیشرو است، افزود: طرح های در دست اجرا در استان قزوین طرح های بزرگی است كه رفاه مردم را به وجود خواهد آورد.
 
عجم تصریح كرد: شهرداری ها توانستند از شرایط سخت اقتصادی با شیوه های مدرن تامین مالی نجات پیدا كنند و شهرداری ها در سایه یك برنامه ریزی مناسب و وحدت توانستند بسیاری از مشكلات اداره شهر را حل كنند.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز