خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات و GIS استانداری البرز خبر داد:

اجرای طرح «شناسه یکتا» به منظور شناسایی و کد گذاری کارگاه‌های استان

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۲۴

ارجاع کدهای تجمیع شده کارگاه‌ها در هر دستگاه و ارائه آن به مرکز آمار ایران جهت ایجاد یک کد اختصاصی و لینک اطلاعات به پایگاه‌های اطلاع رسانی از جمله اهداف این طرح است.

ایلنا: مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات و GIS استانداری البرز از عملیاتی شدن طرح اختصاصی شناسه یکتای کسب و کار خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج یحیی رمضانی در جلسه «شناسه یکتای کسب و کار» با اعلام این خبر گفت: به منظور ساماندهی فضای کسب و کار و همچنین احصاء آمار تعداد کارگاه‌ها در سطح استان؛ طرح «شناسه یکتا» به منظور شناسایی و کد گذاری کارگاه‌های استان البرز اجرایی خواهد شد.

وی به تشریح روند اجرای این طرح پرداخت و افزود: در مرحله نخست از هر دستگاه نماینده‌ای معرفی خواهد شد و اطلاعات کارگاه‌هایی که تحت پوشش آن دستگاه هستند را بر مبنای فیلدهایی مشخص به ثبت می‌رسانند.

مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات استانداری البرز ارجاع کدهای تجمیع شده در هر دستگاه و ارائه آن به مرکز آمار ایران جهت ایجاد یک کد اختصاصی و لینک اطلاعات به پایگاه‌های اطلاع رسانی را رهاورد شناسنامه دار شدن کارگاه‌های استان برشمرد.

این مسئول بهره گیری از بانک اطلاعات کارگاه‌های استان جهت برنامه ریزی‌های آتی، بررسی وضعیت موجود فضای کسب و کار و بهبود فرایند کارگاه‌ها و شناسایی فرصت‌های موجود را از دیگر مزایای تشکیل این بانک اطلاعاتی دانست.

گفتنی است معرفی نماینده‌ای تام الاختیار از سوی هر دستگاه ظرف مدت ۴۸ ساعت، فوریت در ثبت اطلاعات هر دستگاه، صدور ابلاغ برای کار‌شناسان معرفی شده از جمله مصوبات این جلسه بود.

همچنین در پایان این جلسه، بر اساس مصوبه اعضاء در طرح مذکور سازمان صنعت، معدن و تجارت بازرگانی استان به عنوان دبیرخانه طرح اختصاصی شناسه یکتای کسب و کار انتخاب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز