خبرگزاری کار ایران

به لطف تاسیس استان البرز:

مجوز تاسیس دهیاری‌های استان البرز بیش از ۲ برابر رشد داشته است

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۰۴

با اﯾﺠﺎد ۶۰ دھﯿﺎری ﺟﺪﯾﺪ ﺑﺮای روﺳﺘﺎھﺎی ۲۷ ﺧﺎﻧﻮار به ﺑﺎﻻ، ﺗﻌﺪاد دھﯿﺎری ھﺎی استان البرز ﺑﻪ ۲۲۷ رسید.

ایلنا: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز ﮔﻔﺖ: با اﯾﺠﺎد ۶۰ دھﯿﺎری ﺟﺪﯾﺪ ﺑﺮای روﺳﺘﺎھﺎی ۲۷ ﺧﺎﻧﻮار به ﺑﺎﻻ، ﺗﻌﺪاد دھﯿﺎری ھﺎی استان البرز ﺑﻪ ۲۲۷ رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ایلنا در کرج کاوه حدادپور با بیان این مطلب اﻓﺰود: با این مجوز‌ها براساس ماده واحده قانون تاسیس دهیاری‌های خودکفا در روستاهای کشور (مصوب ۱۴/۴/۷۷) در خارج از محدوده شهرستان‌های همجوار موافقت شده است. که از این تعداد ۲ مجوز در شهرستان اشتهارد، ۱۷ مجوز در شهرستان ساوجبلاغ، ۲۵ مجوز در شهرستان طالقان، ۱۱ مجوز در شهرستان کرج و ۵ مجوز در شهرستان نظرآباد است.

وی در ادامه تصریح ﻛﺮد: در ابتدای تاسیس استان البرز تعداد ۱۰۳ دهیاری فعال داشتیم که در مرحله اول ۴۷ دهیاری و در مرحله دوم ۱۷ دهیاری و در مرحله آخر ۶۰ مجوز دهیاری به این استان اختصاص داده شده است که با احتساب مجوزهای اخیر استان البرز دارای ۲۲۷ دهیاری خواهد بود.

این مسئول اشاره داشت: مجوز این دهیاری‌ها برابر پیگری‌های به عمل آمده در آستانه روز دهیاری‌ها (۱۴ تیر ماه) توسط وزیر کشور صادر شده است.

وی در پایان از فرمانداران شهرستان‌های استان خواست طبق قوانین و مقررات مربوط به دهیاری‌ها با هماهنگی دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری در اسرع وقت نسبت به شروع فعالیت دهیاری‌های جدید اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز