خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی:

كالاهای اساسی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز توزیع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۹۲

نمایشگاه ویژه طرح ضیافت در تبریز در محل نمایشگاه‌های بین المللی تبریز تا ۱۶ تیرماه سال جاری از ساعت ۱۵ الی ۲۱ برگزار خواهد شد.

ایلنا: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی از توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار در قالب طرح ضیافت در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد جعفر عظمایی گفت: در آستانه این ماه مبارک، با توجه به ضرورت حضور اثرگذار و مطمئن در تامین و توزیع مناسب و منطقی کالاهای اساسی سبد مصرف خانوار، برنامه‌ها و اقدامات ویژه تنظیم بازار در قالب «طرح ضیافت» اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه ویژه طرح ضیافت در تبریز و سایر شهرستان‌ها از دیگر برنامه‌های طرح فوق است.

عظمایی افزود: نمایشگاه ویژه طرح ضیافت در تبریز در محل نمایشگاه‌های بین المللی تبریز تا ۱۶ تیرماه سال جاری از ساعت ۱۵ الی ۲۱ برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه‌ها کالاهای اساسی نظیر مواد پروتئینی، گوشت قرمز منجمد و مرغ منجمد، برنج، روغن، قند و شکر، خرما و فراورده‌های شیلات با تخفیف ۱۰ الی ۲۰ درصد عرضه خواهد شد.

عظمایی افزود: در نمایشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای تبریز نیز در قالب طرح ضیافت، کالاهای اساسی با تخفیف ۵ الی ۱۵ درصد عرضه خواهد شد.

وی با بیان اینکه این طرح با هدف فراهم سازی امکان تامین و تنظیم بازار انواع اقلام موادغذایی مورد نیاز و ضروری مردم با قیمت و کیفیت مناسب در استان برگزار می‌شود، افزود: برگزاری نمایشگاه‌ها، اجرای طرح فروش فوق العاده و طرح ویژه نظارتی، با مشارکت مجامع امورصنفی و اتحادیه‌های ذیربط، فروشگاههای بزرگ و زنجیره‌ای و سایر نهادهای مرتبط، از برنامه‌هایی است که در قالب این طرح اجرا خواهد شد.

عظمایی یادآورشد: به موازات اجرای طرح ضیافت و با هدف اثربخشی هرچه بیشتر این طرح در تامین و توزیع اقلام و کالاهای منتخب و نیز مایحتاج مصرف کنندگان در ایام ماه مبارک رمضان برنامه ریزی لازم در قالب طرح تشدید نظارت و بازرسی نیز صورت پذیرفته است.

وی افزود: افزایش تیم‌های بازرسی و نظارت بر واحدهای توزیعی و نیز رسیدگی به شکایات شهروندان از این واحد‌ها در حداقل زمان ممکن، تشکیل تیم‌های مشترک رسیدگی به تخلفات، با همکاری و همیاری تعزیرات حکومتی استان و سایر دستگاههای نظارتی با هدف تسریع در رسیدگی به پرونده‌های تنظیمی به همراه فعالسازی شعب سیار رسیدگی به تخلفات و افزایش زمان کاری ستاد خبری ۱۲۴سازمان در دریافت شکایات شهروندان از اقداماتی است که در طرح تشدید بازرسی و نظارت اجرا می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز