خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا:

برخی اتفاقات رخ داده در شأن فوتسال كشور نیست

پرتاب شیشه آب توسط مسئول تداركات تیم ساوه در موقعیت گل 2 نفر از بازیكنان ما اتفاقات عجیب و غریبی است كه در هیچ بازی تا به حال ندیده ام.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد اظهار داشت: اتفاقات عجیب بازی مقابل شهرداری ساوه برای جامعه لیگ برتر فوتسال تاسف انگیز است.

به گزارش ایلنا،حمید بی غم پس از شكست 6 بر 5 تیم خود مقابل تیم فوتسال شهرداری ساوه كه دیروز به میزبانی این شهر برگزار شد، ضمن ابراز تاسف از اتفاقات این دیدار اظهار داشت: ضعف این هفته تیم ما غیرقابل انكار است اما اتفاقات عجیبی در سالن رخ داد كه در شأن لیگ برتر فوتسال كشور نبود.

وی با اشاره به ورود دروازه بان دوم تیم حریف به زمین و گرفتن بازیكن فرش آرا در شرایطی كه در موقعیت تك به تك قرار داشت عنوان كرد: این اتفاق و پرتاب شیشه آب توسط مسئول تداركات تیم ساوه در موقعیت گل 2 نفر از بازیكنان ما اتفاقات عجیب و غریبی است كه در هیچ بازی تا به حال ندیده ام.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد با اشاره به تصمیمات مشكوك داور در نگرفتن یك پنالتی و گل پایانی تیم حریف كه پس از تمام شدن وقت به ثمر رسید عنوان كرد: در اعتراض به مسایل داوری و حاشیه های بازی مقابل شهرداری ساوه از فدراسیون فوتبال كشور تقاضای رسیدگی كرده ایم.

گفتنی است تیم فوتسال فرش آرا مشهد با این شكست 24 امتیازی باقی ماند با یك پله سقوط در جایگاه چهارم لیگ برتر فوتسال كشور قرار گرفت و شنبه 9 دی ماه از ساعت 15 میزبان گیتی پسند اصفهان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز