خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر فوتسال؛

اسماعیل پور هت تریک کرد، کرمانی 5 گل زد

asdasd
کد خبر : ۳۴۰۶۵

محمد کرمانی برای صبا 5 بار گل زد، احمد اسماعیل پور برای گیتی پسند هت تریک کرد.

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال با 3 مسابقه پیگیری شد و در پر گل ترین مسابقه گیتی پسند 9 بر 3 ارژن شیراز را در هم کوبید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسابقات هفته شانزدم لیگ برتر فوتسال عصر امروز از ساعت 15 با دیدار دو تیم شرکت حفاری و شهید منصوری پیگیری شد که شهید منصوری موفق شد 4 بر 3 میزبان خود شرکت حفاری را به زانو در آورد. گل های تیم شهید منصوری را علی کیایی، اسماعیل وطن خواه، محمد طاهری و مهدی جاوید به ثمر رساندند. برای تیم شرکت ملی حفااری محمد صفری، بهزاد عظیمی و مجتبی مریدی زاده گلزنی کردند.

در پایان این مسابقه شهید منصوری با 28 امتیاز در رده سوم جدول جا گرفت و شرکت حفاری 25 امتیازی باقی ماند.

همچنین تیم صدرنشین صبای قم درخانه 6 بر یک فرش آرا را مغلوب کرد تا مجموع امتیازات خود را به 38 برساند. فرش آرا با 27 امتیاز در رده چهارم باقی ماند. در این مسابقه محمد کرمانی برای صبا 5 بار گل زد.

در آخرین دیدار نبرد گیتی پسند و ارژن قعرنشین به برتری 9 بر 3 گیتی پسند انجامید. در این مسابقه احمد اسماعیل پور برای گیتی پسند هت تریک کرد تا مجموع امتیازات گستی پسند به 34 رسیده و حضور در رده دوم جد.ل رده بندی را تثبیت کند. ارژن با 7 امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد.

گفتنی است، دیدار تیم های میثاق تهران و راه ساری به علت آلودگی هوا برگزار نشد تا در زمان دیگر انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز