خبرگزاری کار ایران

شایعه منتفی شدن استیضاح عباسی؛

اخوان: وزیر ورزش فردا استیضاح می‌شود/ اسداللهی: استیضاح منتفی است

asdasd

خوشبختانه در طول چند روز گذشته برخی نمایندگان قانع شده و امضاهای خود را پس گرفته اند و احتمال اینکه در نهایت استیضاح محمد عباسی از دستور کار مجلس خارج شود، وجود دارد.

بحث منتفی شدن استیضاح وزیر ورزش در حالی از صبح امروز از زبان برخی نمایندگان نقل می‌شود که موافقان این طرح همچنان بر استیضاح وزیر ورزش تاکید داشته و معتقدند که این اتفاق صبح فردا اولویت کاری مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بحث استیضاح وزیر ورزش و جوانان در شرایطی روز پنجم مهر ماه در آخرین روز کاری مجلس شورای اسلامی اعلام وصول و شانزدهم مهر ماه زمان قرار گرفتن آن در دستور کار مجلس اعلام شد که در طول روزهای اخیر نمایندگان موافق این طرح تلاش‌هایی برای رخداد این استیضاح و نمایندگان مخالف هم در تماس با نمایندگان خواهان باز پس گیری امضاهای آنها برای جلوگیری از اولین وزیر ورزش تاریخ انقلاب اسلامی داشتند.

با این حال در شرایطی صبح روز یکشنبه شانزدهم مهر ماه بر اساس اعلام قبلی قرار است استیضاح محمد عباسی در دستور کار نمایندگان مجلس قرار بگیرد که برخی نمایندگان از احتمال منتفی شدن آن خبر و برخی دیگر بر استیپاح این وزیر تاکید دارند.

غلامرضا اسداللهی عضو فراکسیون ورزش مجلس در گفت و گو با ایلنا با اشاره اینکه شمار زیادی از نمایندگان مجلس امضاهای خود را پس گرفته‌اند از احتمال منتفی شدن این استیضاح خبر می‌دهد.

او در این خصوص می‌گوید: استیضاح وزیر در این شرایط به نفع هیچ کسی نیست و بهتر است این اتفاق نیفتد. خوشبختانه در طول چند روز گذشته برخی نمایندگان قانع شده و امضاهای خود را پس گرفته اند و احتمال اینکه در نهایت استیضاح محمد عباسی از دستور کار مجلس خارج شود وجود دارد.

وی افزود: آمار دقیقی در این خصوص اعلام نشده و اما امیدوارم که نهایتا این اتفاق رخ ندهد.

اما نیره اخوان که به همراه همسرش حسن کامران دو تن از طراحان استیضاح وزیر ورزش هستند، در این خصوص در گفت و گو با ایلنا تاکید کرد که استیضاح وزیر ورزش فردا قطعا اتفاق می‌افتد و این موضوع صبح یکشنبه اولویت کاری مجلس خواهد بود.

وی افزود: من آمار جدیدی در دست ندارم اما به هیچ وجه تعداد موافقان استیضاح از حد نصاب لازم کمتر نشده و استیضاح حتما اتفاق خواهد افتاد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز