خبرگزاری کار ایران

دبیرفدراسیون انجمن های ورزشی:

موی تای به مدد همدلی می تواند موفق تر باشد

asdasd

ما در حد توان خود از موی تای حمایت می کنیم ولی مسوولان این انجمن باید این نکته را ملکه ذهن خود کنند که باوجود مشکلات بودجه، می توانند این رشته پرطرفدار را به سمت موفقیت هدایت نمایند.

دبیر فدراسیون انجمن های ورزشی در سمینار روسا و نایب رییس بانوان کمیته های موی تای سراسر کشور گفت: تلاش بی وقفه رییس انجمن و دیگر مسوولان موی تای قابل تقدیر است و انتظار می رود خانواده این رشته مهیج، برای حرکت روبه جلو، جدی تر و همسوتر باشند.

به گزارش ایلنا، عبدالحسین دلداده مهربان افزود: فدراسیون انجمن های ورزشی 16 رشته را تحت پوشش خود دارد و موی تای از جمله انجمن های فعالی است که قابلیت آن را دارد بیش از پیش، موفق تر نمایش دهد.

وی افزود: ما در حد توان خود از موی تای حمایت می کنیم ولی مسوولان این انجمن باید این نکته را ملکه ذهن خود کنند که باوجود مشکلات بودجه، می توانند این رشته پرطرفدار را به سمت موفقیت هدایت نمایند.

مهربان با تاکید بر اینکه درددل موی تای، درددل مدیران فدراسیون انجمن ها ی ورزشی است، اضافه کرد: شک ندارم که شما شایستگی آن را دارید که مشکلات را کاهش دهید و پله های ترقی را طی کنید.

دبیر فدراسیون انجمن های ورزشی همچنین حمایت محمد علیپور از موی تای را مورد تاکید قرار داد و گفت: بازگشت موی تای به این فدراسیون، در همین راستا شکل گرفت و شما باید با تلاش مثالزدنی خود، برای موفقیت روز افزون این رشته همت کنید و ما در این زمینه از خانواده موی تای حمایت می کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز