خبرگزاری کار ایران

با شکست ژاپن در فینال؛

بسکتبال ایران بر سکوی قهرمانی کاپ آسیا ایستاد

asdasd

دیدار نهایی مسابقات بسکتبال کاپ آسیا امروز در سالن اوتا شهر توکیو در حالی برگزار شد که ملی پوشان کشورمان پس از شکست دوباره ژاپن میزبان این رقابت‌ها عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند.

تیم ملی بسکتبال ایران با عبور از سد ژاپن عنوان قهرمانی مسابقات کاپ آسیا را مقتدرانه از آن خود کرد.

به گزارش ایلنا، دیدار نهایی مسابقات بسکتبال کاپ آسیا امروز در سالن اوتا شهر توکیو در حالی برگزار شد که ملی پوشان کشورمان پس از شکست دوباره ژاپن میزبان این رقابت‌ها عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند. ملی پوشان کشورمان این بارهم ژاپن را با نتیجه 53 بر 51 از پیش رو برداشتند تا تسلط خود در این رشته ورزشی را به رخ حریفان آسیایی بکشند.

تیم ملی بسکتبال کشورمان که در دوره گذشته این رقابت‌ها ششم شده بود، در کواترهای اول، دوم و چهارم این دیدار به ترتیب با امتیازهای 13 بر 11، 17 بر 12، و 13 بر 7 به پیروزی رسید و تنها درکواتر سوم 10 بر 21 مغلوب ژاپن شد تا در نهایت شاهد مدال طلای این رقابت ها برگردن خود باشند.

تیم های بسکتبال قطر وفیلیپین نیز دیدار رده بندی این رقابت ها را برگزار کردندکه در این دیدار تیم چند ملیتی قطر قهرمان نخستین دوره این مسابقات 79 بر 63 فیلیپین را شکست داد و به عنوان سومی چهارمین دوره این مسابقات قناعت کرد.

چهارمین دوره مسابقات بسکتبال کاپ آسیا از 24 شهریورماه با حضور 10 تیم در توکیو آغاز شد که رده بندی نهایی این رقابت پس از ایران و ژاپن، تیم‌های قطر، فیلیپین و چین در رده های سوم تا پنجم قرار گرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز