خبرگزاری کار ایران

نخستین مدال ایران در لیگ جهانی کاراته؛

آنتونیو دیاز شکست خورد، فرید حقیقی به مدال برنز رسید

فرید حقیقی در کاتای انفرادی موفق شد مدال برنز را بر گردن آویزد تا کاراته ایران در کاتای انفرادی مردان برای نخستین بار در لیگ جهانی صاحب مدال شود..

در ادامه پیکارهای لیگ جهانی موسوم به کاراته وان ترکیه که از امروز در شهر استانبول آغاز شده است، فرید حقیقی در کاتای انفرادی موفق شد مدال برنز را بر گردن آویزد تا کاراته ایران در کاتای انفرادی مردان برای نخستین بار در لیگ جهانی صاحب مدال شود..

به گزارش ایلنا، در این دوره از پیکارها که با حضور 315 کاراته کا از 47 کشور جهان در سالن المپیک استانبول در حال پی گیری است، در کاتای انفرادی مردان فرید حقیقی با نتایج مشابه 5 بر صفر مقابل حریفانی از سوئیس، ترکیه، روسیه و ترکیه به پیروزی رسید. حقیقی در نیمه نهایی مقابل ریو کیونا از ژاپن 3 بر 2مغلوب شد تا در گروه بازنده ها به مبارزاتش ادامه دهد. در این گروه حقیقی 3 بر 2 ایوان ارمنگ از کرواسی را مغلوب کرد و به مدال برنز دست یافت.

شکست آنتویو دیاز ونزوئلایی قهرمان جهان در سال 2010 از حوادث مهم مسابقات کاتای انفرادی بود. دیاز که پس از چهار برد، در مصاف با حریف ژاپنی اش تن به شکست داده بود، در گروه بازنده ها کاتارویی از کویت را شکست داد و به همراه حقیقی بر سکوی سوم قرار گرفت.

ریو کیونا و ایتارو اوکی دو نماینده ژاپن در این بخش بودند که به فینال راه یافتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز