خبرگزاری کار ایران

در آستانه مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا؛

مظفری: می‌خواهیم در تهران هم قهرمان آسیا باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۲

خوشبختانه آمادگی بازیکنان در سطح بسیار خوبی است و لحظه شماری می کنیم تا مسابقات آغاز شود هرچند که برای تکرار عنوان قهرمانی، کار سختی پیش رو داریم.

سرمربی تیم نوجوانان والیبال كشورمان در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا گفت: خوشبختانه آمادگی بازیکنان در سطح بسیار خوبی است و لحظه شماری می کنیم تا مسابقات آغاز شود هرچند که برای تکرار عنوان قهرمانی، کار سختی پیش رو داریم.

ایرج مظفری در گفت وگو با ایلنا افزود: ما برای تکرار قهرمانی آماده‌ایم و به هیچ وجه ناامید نیستم، یک سال روی این تیم وقت گذاشته ایم، به تمامی استان ها سرکشی کرده ایم تا از بین 1500 بازیکن به این 12 بازیکن رسیده ایم.

وی ادامه داد: تیم‌های حاضر در این مسابقات، ناشناخته هستند. با این حال ما با تمام قوا در کشورمان به میدان می رویم تا بهترین نتایج را بگیریم. حضور تماشاگران هم می تواند برایمان انگیزه ایجاد کند و البته به رقبای ما هم آسیا بزند.

مظفری تاكید كرد: شرایط سالن مسابقات بسیار روی روند بازی تاثیرگذار است. در استادیوم فوتبال اگر 100 هزار هوادار باشند و حمایت نکنند، جو بدی در ورزشگاه حاکم می شود. اما در سالن ها دو – سه هزار نفر هم که باشند، هر نوع حرکت مثبت یا منفی، تاثیرگذار است.

سرمربی تیم نوجوانان والیبال کشورمان با بیان این مطلب که تماشاگران باید تا امتیاز پایانی از ملی پوشان حمایت کنند، تاکید کرد: 2 رقیب ما در مرحله مقدماتی، سریلانکا و مغولستان هستند که آمار نشان می دهد آنها نباید زیاد قوی باشند و سابقه قهرمانی هم ندارند. بازی های اصلی ما ششم و هفتم آبان و مهمترین آنها با تیم های کره جنوبی و تایوان خواهد بود. طبق پیش بینی ها و قرعه، باید به مصاف این تیم ها برویم، هر 2 تیم کره جنوبی و تایوان قوی هستند. ان شاءالله با کسب موفقیت در این رقابت ها، جوابگوی انتظارات اهالی والیبال باشیم.

وی افزود: ما باید هیجان موجود در تیم را مدیریت کنیم و معتقدم بازیکنان اگر 60-70 درصد از آنچه که به آنها آموزش داده ایم را اجرا کنند، نباید نگران عدم نتیجه گیری باشیم.

مظفری با اشاره به این موضوع که تایوان، کره جنوبی، چین و ژاپن حریفان اصلی تیم ملی در راه قهرمانی مسابقات آسیایی هستند، اظهار داشت: در بین این تیم‌ها، کره جنوبی و تایوان از همه قوی تر هستند و شناخت نسبی هم از آنها داریم. به دنبال قهرمانی در تهران هستیم و به شخصه معتقدم قهرمانی در تهران لذت دیگری دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز