خبرگزاری کار ایران

بزرگداشت آیت‌الله سید محمد خامنه‌ای برگزار می‌شود

کد خبر : ۷۱۹۹۵

رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی اعلام کرد: همایش بزرگداشت آیت‌الله سید محمد خامنه‌ای با ریاست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

ایلنا: محمدجواد ادبی گفت: با پیگیری‌های انجمن آثار و مفاخر فرهنگی و برگزاری جلسات مقدماتی و کمیته‌های مختلف علمی، فرهنگی، همایش بزرگداشت آیت‌الله سیدمحمد خامنه‌ای روز دوشنبه ششم خردادماه سال جاری در تالار وحدت برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، وی ضمن بیان این نکته که از حدود 7 ماه پیش انجمن طی فراخوانی از اندیشمندان و مفاخر جهت ارائه مقاله برای این همایش دعوت به عمل آورد، اضافه کرد: تاکنون بیش از 100 عنوان مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شد که در کمیته علمی بررسی و پس از جلسات مختلف 20 عنوان آن برای چاپ در مجموعه مقالات انجمن انتخاب شد.

محمد جواد ادبی همچنین از رونمایی کتاب مجموعه مقالات در روز همایش خبر داد و عنوان کرد: در این کتاب از مقالات احمد احمدی، غلامرضا اعوانی، حمیدرضا آیت‌اللهی، داوری اردکانی، آیت‌الله سیدمصطفی محقق داماد، صدوقی سها، محسن جوادی،  قاسم پورحسن، مقصود انجمن، عبدالحسین خسروپناه و حجت‌الاسلام والمسلمین رشاد استفاده شده است.

وی در پایان گفت: وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی تمام جد و جهد بلیغ خود را برای برگزاری در خور شأن این همایش به کارخواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز