خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات مدیره‌ی انجمن ناشران بین‌المللی ایران در گفتگو با ایلنا:

اطلاعات کتاب‌های بخش بین‌الملل در سایت انجمن ثبت می‌شود

کد خبر : ۶۴۱۸۱

ناشران متقاضی برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران تا روز ۵ اردیبهشت‌ماه فرصت دارند کتاب‌های خود را در سایت انجمن به آدرس www.anjomannasheran.com بارگزاری کنند.

ایلنا: محمود آموزگار؛ رئیس هیأت مدیره‌ی انجمن ناشران بین‌المللی ایران از لزوم ثبت‌ تمام آثار بخش بین‌الملل در سایت انجمن ناشران بین‌المللی ایران خبر داد و آخرین مهلت این کار را روز 5 اردیبهشت‌ماه عنوان کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، آموزگار با اعلام این خبر که تمام کتاب‌های حاضر در بخش بین الملل بیست و ششمین دوره‌ی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران باید در سایت انجمن فرهنگی ناشران بین الملل ایران بارگزاری شوند، ادامه داد: ناشران متقاضی برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران تا روز ۵ اردیبهشت‌ماه فرصت دارند کتاب‌های خود را در سایت انجمن به آدرس www.anjomannasheran.com بارگزاری کنند.
او تأکید کرد: این کار برای همه‌ی کتاب‌ها الزامی است و هیچ کتابی بدون اینکه مشخصات کامل آن در سایت انجمن درج شده باشد، در نمایشگاه حضور ندارد. البته ممکن است کتابی در سایت انجمن ثبت شده باشد و به دلایلی مثل تأخیر در جابجایی به نمایشگاه نرسند که البته تعدادی بسیار کم و ناچیز خواهند بود و متقاضیان می‌توانند برای آن‌ها هم ثبت سفارش کنند.
رئیس هیأت مدیره‌ی انجمن ناشران بین‌المللی ایران در مورد نظارت محتوایی بر آثار بخش بین‌المللی نمایشگاه کتاب گفت: واحد ارزشیابی نمایشگاه کتاب تهران با توجه به اطلاعات موجود در سایت انجمن که مربوط به کتاب‌های عربی و کتاب‌های لاتین بخش هنری، علوم پایه، مهندسی، مرجع، پزشکی و علوم انسانی است راحت‌تر به بررسی آثار می‌پردازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز